نقل قول اشتباه ایوانکا سوژه رسانه‌ها شد/وقتی واقعیت با تئوری همخوانی ندارد!

23:30 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۰۷۸
«ایوانکا ترامپ» نقل قولی را به اشتباه از «آلبرت اینشتین» در صفحه توییتر خود منتشر کرده که این توییت به سرعت به وسیله کاربران رسانه‌های اجتماعی منتشر و بار دیگر خانواده رئیس جمهور آمریکا به سوژه رسانه‌های آمریکا تبدیل شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، «ایوانکا ترامپ»  نقل قولی را به اشتباه از «آلبرت اینشتین» در صفحه توییتر خود منتشر کرده که این توییت به سرعت به وسیله کاربران رسانه‌های اجتماعی منتشر و بار دیگر خانواده رئیس جمهور آمریکا به سوژه رسانه‌های آمریکا تبدیل شدند.

ماجرا از این قرار است که سال 2013 ایوانکا نقل قولی را به اشتباه از آلبرت اینشتین در صفحه توییتر خود منتشر می‌کند که روز گذشته به طور ناگهانی یکی از کاربران این توییت را مشاهده و آن را بازنشر می‌کند و این نقل قول اشتباه به سرعت در رسانه‌های اجتماعی پخش و باعث تمسخر ایوانکا از سوی کاربران رسانه‌های اجتماعی شد.

نقل قول اشتباه ایوانکا سوژه رسانه‌ها شد/وقتی واقعیت با تئوری همخوانی ندارد!!!

ایوانکا جمله «وقتی واقعیت‌ها با تئوری همخوانی ندارند واقعیت‌ها را تغییر دهید» را به نقل از اینشتین منتشر کرده است که کاربران به دلیل ایده تغییر واقعیات و نیز انتساب نادرست یک جمله به اینشتین، دختر رئیس جمهور را مورد تمسخر قرار داده‌اند.

کاربران توییتر در واکنش به این اشتباه ایوانکا و برای تمسخر وی نقل‌قول‌های عجیب و غریبی را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند.

انتقادها به این توییت ایوانکا زمانی آغاز شد که نخستین کاربر بعد از مشاهده این توییت  ضمن بازنشر آن در ادامه می‌نویسد: و این واقعیت که اینشتین تاکنون چنین جمله‌ای را نگفته است این توییت را بیشتر و بیشتر کامل می‌کند.

نقل قول اشتباه ایوانکا سوژه رسانه‌ها شد/وقتی واقعیت با تئوری همخوانی ندارد!!!

هفته گذشته نیز به مناسبت روز ملی بستنی  ایوانکا که در حال حاضر مادر سه فرزند و مشاور ارشد ترامپ در کاخ سفید است تصویری از خود و پسر 6 ساله‌اش در حالی که در دستان آنها دو بستی وجود دارد را با برنامه‌های تصویرسازی تلفن همراه ویرایش و در صفحه اینستگرام خود منتشر کرده که با واکنش کاربران توییتر مواجه شد.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *