رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از فرزندان شاهد

14:37 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۷۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با دو تن از فرزندان شاهد و خانواده‌های آنان دیدار و به گفتگو پرداختند.

به گزارش گروه حقوقی قضایی ؛ به نقل از روابط عمومی و ارتباطات، غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با دو تن از فرزندان شاهد و خانواده‌های آنان دیدار و به گفتگو پرداختند.


براساس این گزارش، در این دیدار صمیمی و سرشار از معنویت، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین تقدیر از صبر و استقامت تحسین برانگیز خانواده‌های این عزیزان طی سخنانی اظهار داشت: شهادت شجاعانه، نقش جدا کردن و شناساندن و سرانجام رشد و نمو حق و نابودی باطل را به طور احسن و اکمل در جامعه ایفا می‌کند و با این اثر، اجتماع را از رکود و جمود و انزوا خارج می‌سازد و با تصفیه عمیق، پویایی و بالندگی و کمال جامعه را تضمین می‌کند.

وی تاکید کرد: مگر نه این است که مرگ به سراغ همه خواهد آمد و گریزی از آن نیست پس چه بهتر آنکه با مردن، معامله‌ای انجام شود و در برابر دادن سرمایه حیات و قربانی شدن در مسیر حق، سود و نتیجه‌ای بزرگ عائد شود. فلذا باید گفت که شهید مصداق عینی شهادت است که با انتخابی آگاهانه و در کمال خلوص هستی خود را یکجا به آفریدگار جهان تقدیم می‌کند و به سرچشمه بقا و حیات سرمدی پیوند می‌یابد.


وی در پایان سخنان خود افزود: بدون شک یکی از اهداف بسیار مقدس شهدا، دفاع از مظلومان عالم و اجرای عدالت در جامعه بوده است و این امر مسئولیت همه ما را در دستگاه قضا دوچندان می‌کند.


این گزارش در ادامه حاکی است: در این دیدار مظفری، معاون قضایی رئیس کل، دکترصمیمی، مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و هیئت همراه، صابری مسئول امور ایثارگران، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و زمانیان معاونت اداره رفاه نیز حضور داشتند.


ضمنا مشخصات فرزندان شاهد به شرح ذیل می‌باشد:


۱. خانم سمیه غفوری، فرزند شهید، کارشناس پیشگیری‌های اجتماعی در معاونت امور زندان‌ها


۲. آقای میثم اکبری، فرزند شهید، متصدی امور دفتری مجتمع قضائی قدس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *