انهدام باند خرید و فروش و حمل سلاح‌های غیرمجاز/کشف مقادیری اسلحه جنگی و شکاری در استان کرمان

12:01 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۶۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از کشف ۷ قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی ادوات جنگی خبر داد.

ایمان شهسواری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از کشف ۷ قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی ادوات جنگی خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان و مقابله با جرائم خشن طی دو عملیات صورت گرفته توسط مامورین پلیس اطلاعات در شهرستان کرمان و فهرج مقادیری سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.


شهسواری ابراز داشت: در این دو عملیات یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و تعداد ۹ عدد فشنگ کلت،۷ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح شکاری و تعداد ۶ تیغه خشاب کلاشنیکف، یک عدد نارنجک دستی و یک قبضه سلاح شکاری طرح m۱۶ و یک تیغه خشاب شکاری و تعداد ۲۵۱ عدد فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و ضبط گردید.


وی با بیان اینکه در این راستا ۴ نفر متهم دستگیر شده است، گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهمین نیز توقیف گردید.


بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ضمن تشکر از اطلاعات استان کرمان و سایر عوامل اطلاعاتی و نظامی در امر برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان، تصریح کرد: با توجه به نقش پر رنگ و مخرب سلاح‌های غیر مجاز در ارتکاب جرائم خشن و تهدید امنیت جامعه از این طریق مقابله با این جرم مهم در دستور کار دستگاه قضایی استان و پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با این قبیل جرائم مقابله قانونی صورت خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *