محسن یگانه کویر را به ایلام می‌برد/ نگاه در شهرهای مختلف ایران طنین‌انداز می‌شود

15:00 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۶۰۰
محسن یگانه در جدیدترین کنسرت موسیقی خود با اجرای آثاری مانند "کویر" در شهرهای مختلف کشورمان از جمله ایلام به اجرای برنامه می‌پردازد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ در سری جدید فعالیت‌های خود با طرفدارانش در شهر‌های مختلف ایران دیدار می‌کند.

یگانه در این برنامه‌ها منتخبی از قطعه‌های آلبوم «نگاه» را همراه با گلچینی از پرطرفدارترین آثارش روی صحنه می‌برد.
 
محسن یگانه
 
به طور یقین در کنسرت پیش روی این هنرمند عرصه موسیقی پاپ تک قطعه «کویر» که چندی پیش همراه با کلیپی ویژه در اختیار مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفت، یکی از آثاری است که پیش از خوانده شدن، درخواست‌های بسیاری را در بر دارد.

سال گذشته هنگام اجرای قطعه «بهت قول میدم» در یکی از کنسرت‌های یگانه، تصویربرداری انجام شد و فیلم آن در اختیار طرفداران این خواننده قرار گرفت و همین اتفاق باعث شد علاقه شنوندگان موسیقی پاپ به این قطعه بیش از پیش شود.

با اینکه خواننده آلبوم موسیقی «نفس‌های بی‌هدف» معتقد است در زمینه خواندن تیتراژ چندان موفق نبوده، اما او تیتراژ‌های موفق و در عین حال پرمخاطبی را در کارنامه هنری‌اش دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تیتراژ برنامه «ماه عسل ۹۵» اشاره کرد. البته یگانه چند سال قبل نیز برای خواندن تیتراژ این ویژه برنامه ماه رمضان با احسان علیخانی همکاری کرده بود.

نام جدیدترین آلبوم محسن یگانه با نام تنها دختر این هنرمند جوان هماهنگ است. در واقع یگانه در همان سال ۱۳۹۴ که برابر با زمان تولد دخترش بود آلبومش را با این عنوان منتشر کرد.
 
محسن یگانه
آلبوم «نگاه» از ۱۳ قطعه به نام‌های «دنبالش میرم»، «چقدر دیر»، «دیوار»، «نه»، «درکم کن»، «خاطره بازی»، «جاده»، «تو فکر میرم»، «نگاه»، «دلکم»، «دلسرد»، «انتظار» و «پرنده» تشکیل شده است.

محسن یگانه ۲ مرداد در دو نوبت ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ در سالن فنی حرف‌های شهر ایلام و ۴ و ۵ مرداد نیز در سالن سینما آزادی کرمانشاه روی صحنه می‌رود.
 
گزارش از بهاره کنجکاوفرد


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *