کارگاه آموزشی شیوه‌های حل تعارضات زناشویی برگزار شد

14:03 - 31 تير 1396
کد خبر: ۳۳۱۲۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اولین کارگاه آموزشی مداخله در فرایند طلاق در سال ۹۶ با هدف آموزش شیوه‌های حل تعارضات زناشویی با حضور ۵۰ نفر از مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره پیش از طلاق استان البرز برگزار شد.

معاونت اجتماعی دادگستری البرزبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز اولین کارگاه آموزشی مداخله در فرایند طلاق در سال ۹۶ با هدف آموزش شیوه‌های حل تعارضات زناشویی با حضور ۵۰ نفر از مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره پیش از طلاق استان البرز برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که با حضور مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری کل استان البرز، مشاوران مراکز مشاوره اداره کل بهزیستی استان، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان برگزار شد، روند مداخلات در مشکلات فردی، مدل در اختلالات فردی، استعاره درخت در اختلالات فردی، مثلث روانی و مدل شناختی و مولفه‌های رفتاری تدریس شد.

همچنین دلایل رفتار منفی نسبت به همسر، انواع رفتار‌های منفی نسبت به همسر، الگو‌های تعاملی ارتباط همسران، مولفه‌های شناختی در روابط همسران، محور‌های ارزیابی تاریخچه رابطه و جلسات درمان و مروری بر ارزیابی مشکلات از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

گفتنی است با توجه به استقبال شرکت کنندگان، مقرر شد دوره تکمیلی این کارگاه نیز در آینده نزدیک برگزار شود. در کارگاه آموزشی فوق با تاکید بر شیوه‌های عملی و نکات کاربردی در شناسایی حل تعارضات زوجین با روش‌هایی مبتنی بر آموزش گروهی و بارش افکار تکنیک‌های مؤثری ارائه شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *