درخواست فلسطین از جامعه جهانی برای توقف اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی

4:32 - 22 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۳۴۶
سخنگوی تشکیلات خود گردان فلسطین گفت: اقدام نظامیان صهیونیست در تخریب منازل مسکونی فلسطینی ها در منطقه جبل مبکر و سلوان واقع در شهر بیت المقدس، حاکی از تلاش صهیونیست ها برای مهاجرت اجباری فلسطین ها از بیت المقدس و یهودی سازی این شهر است.

به گزارش گروه بین‌الملل ،سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه چهارشنبه در پی شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه جنین به دست نظامیان صهیونیست، از جامعه جهانی خواست تا برای توقف اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین وارد عمل شود.

به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، یوسف محمود سخنگوی تشکیلات خود گردان فلسطینی، حکومت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول بالاگرفتن تنش در سرزمین های اشغالی خواند.


سخنگوی تشکیلات خود گردان فلسطینی افزود: جنایت اخیر نظامیان صهیونیستی علیه جوانان فلسطینی در جنین همزمان با اقدام رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در کرانه باختری و شهر قدس و همچنین محاصره ظالمانه استان های جنوبی فلسطین حاکی از بالاگرفتن اقدامات ضد فلسطینی رژیم اشغالگر قدس است.


وی گفت: اقدام نظامیان صهیونیست در تخریب منازل مسکونی فلسطینی ها در منطقه جبل مبکر و سلوان واقع در شهر بیت المقدس، حاکی از تلاش صهیونیست ها برای مهاجرت اجباری فلسطین ها از بیت المقدس و یهودی سازی این شهر است.


نظامیان صهیونیست روز چهارشنبه با یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری با جوانان فلسطین در گیر شدند و با شلیک گلوله به سمت آن ها، دو فلسطینی را به شهادت رسانده و شماری را نیز زخمی کردند.


تاکنون بیش از 320 فلسطینی در جریان انتفاضه قدس توسط صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *