حمله تروریست‌ها در شرق دمشق ناکام ماند/دست بالای ارتش سوریه در منطقه «عین‌الترمه»

8:22 - 19 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۱۸۳
در پی پیشروی گسترده ارتش سوریه در مناطق شرقی دمشق، تروریست‌های «فیلق‌الرحمن» که قصد انجام حمله متقابل به مواضع ارتش سوریه را داشتند با اقدام به موقع نیروهای ارتش سوریه مواجه شده و پس از متحمل شدن خشارات سنگین مجبور به عقب نشینی شدند.

حمله تروریست‌ها در شرق دمشق ناکام ماندبه گزارش گروه بین‌الملل ، در پی پیشروی گسترده ارتش سوریه در مناطق شرقی دمشق، تروریست‌های «فیلق‌الرحمن» که قصد انجام حمله متقابل به مواضع ارتش سوریه را داشتند با اقدام به موقع نیروهای ارتش سوریه مواجه شده و پس از متحمل شدن خشارات سنگین مجبور به عقب نشینی شدند.

روز گذشته نیروهای ارتش سوریه عملیاتی را در منطقه «عین‌الترمه» علیه تروریست‌ها انجام داده و بعد از حمله به مواضع تروریست‌ها از 4 محور موفق شدند چندین منطقه راهبردی را در جنوب و غرب عین‌الترمه از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

گروه تروریستی فیلق‌الرحمن در پی این پیشروی ارتش سوریه با امید انجام حمله غافلگیرانه، نیروهای خود را از مناطق تازه آزاد شده به مواضع ارتش سوریه نزدیک کردند اما با کمین نیروهای سوری در این مناطق مواجه شده پس از متحمل شدن خسارات و تلفات سنگین مجبور به عقب‌نشینی شدند.

تروریست‌ها در پی این عملیات با حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه مواجه شدند و بر اساس گزارش منابع ارتش در این عملیات بیش از 20 تروریست به هلاکت رسیده‌اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *