رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دولت برای انتخاب بازیکنان خاص به اداره کریکت "افغانستان" فشار وارد می‌کند

23:04 - 18 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۸۰۴
سخنگوی اداره کریکت افغانستان اظهار داشت: فشارهای دولت بر اداره کریکت افغانستان جهت گزینش بازیکنان این ورزش بر هیچ کسی دیگر پوشیده باقی نمانده است.
دولت برای انتخاب بازیکنان خاص به اداره کریکت به گزارش سرویس بین الملل   محمدفرید هوتک سخنگوی اداره کریکت افغانستان اعلام کرد: از چندی پیش اداره کریکت افغانستان تحت فشار مقام‌های دولتی جهت گزینش بازیکنان قرار دارد.
 
وی افزود: این فشارها سبب شد تا رئیس اداره کریکت به صورت رسمی از طریق رسانه‌ها به تمام مقامات دولتی هشدار دهد تا دست اعمال فشار بردارند.
 
هوتک توضیح داد: در صورتیکه مقامات دولتی از اعمال فشار دست برندارند، شکرالله عاطف مشعل رئیس اداره کریکت اسامی تمام آنها و میزان این فشارها را به صورت رسمی و از طریق رسانه‌ها فاش خواهد.
 
شکرالله عاطف مشعل رییس اداره کریکت افغانستان اخیراً از اعمال فشار برخی مقامات دولتی به این اداره خبر داده و هشدار داده بود که این فشارها با توجه به اینکه به ضرر این اداره است، مقامات دولتی باید از آن دست بردارند.
 
این در حالی است که تیم ملی کریکت افغانستان در جریان سال‌های گذشته دستاوردهای خوبی داشته و اخیراً عضو شورای جهانی کریکت نیز شده است.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *