رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیدواری آهنج برای ساخت فصل چهارم عملیات 125 /جشنواره فیلم فجر افق روشنی برای من نیست

12:00 - 18 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۷۲۹
کارگردان "زیتون‌های زخمی" گفت: هیچگاه جشنواره افق خوبی برای فیلمسازی من نبوده و نیست. جشنواره فیلم فجر نقطه پایان نیست و فیلمساز باید راه خود را پیش بگیرد.
محمدرضا آهنج نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: فعلاً هیچ‌کاری را برای ساخت و یا تولید در سینما و تلویزیون ندارم. قرار بر ساخت فصل چهارم سریال "عملیات 125" بود که هنوز خبری در این باره به من داده نشده است.
 
وی درباره کم‌کاری‌های اخیر خود در سینما افزود: این سالها بیشتر تمرکز من بر ساخت آثار تلویزیونی بود و همین مرا از سینما دور کرده بود. از جهتی شرایط اولیه ساخت یک اثر سینمایی طی این سالها برای من مهیا نشد. در حال حاضر نگارش طرح اولیه فیلمنامه‌ای سینمایی را در دست دارم که تا تهیه کننده مهیا نشود نمی‌توان در مورد ساخت آن نظر داد.
 
کارگردان زیتون‌های زخمی درخصوص حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر هیچگاه افق خوبی برای فیلمسازی من نبوده و نیست. من هیچ موقع برای جشنواره فجر و یا هر نوع جشنواره فیلم نساخته‌ام. جشنواره فیلم فجر نقطه پایان نیست و فیلمساز باید راه خود را پیش بگیرد و نگاه جشنواره محور را از خود دور کند.
 
آهنج درباره بازگشت خود به تلویزیون خاطرنشان کرد: به شخصه برای بازگشت به تلویزیون علاقه زیادی دارم و امیدوارم که فصل بعدی عملیات 125 ساخته شود اما در حال حاضر تلویزیون هم با مشکلات بودجه و تهیه‌کننده روبرو شده و برای تولید یک سریال باید زمان بیشتری را برای پیدا کردن تهیه کننده صرف کرد. در صورت برطرف شدن مشکلات مالی و تامین بودجه لازم و همچنین ارائه طرحی خوب بدون شک از حضور در تلویزیون استقبال خواهم کرد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *