رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گلایه‌های بازیگر خانم و آقای سینما از بیکاری/تنور جشنواره کودک گرم شد/ورود پسر عبدالرضا اکبری به عرصه فیلمسازی+عکس

16:30 - 14 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۹۰۰
سینمای ایران طی هفته گذشته با اخبار و حواشی متعددی روبرو شد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینمای ایران طی هفته گذشته با اخبار و حواشی متعددی روبرو شد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان اشاره کرد.
 
گلایه‌های قربان نجفی از وضعیت حال حاضر سینما و همچنین انتخاب نقش‌ها در میهمانی‌ها یکی دیگر از حاشیه‌های مهم سینمای ایران در هفته گذشته بود.
 
زهره صفوی بازیگر پیشکسوت سینما وتلویزیون نیز درباره روزهای بیکاری خود و سختی‌های بازیگری برای خانم‌ها صحبت‌های جنجالی را عنوان کرد.
 
 سینما در هفته‌ای که گذشت
نهنگ عنبر ۲ نسخه‌ای ضعیف از یک اتفاق تکراری+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "نهنگ عنبر 2" به کارگردانی سامان مقدم تاکنون پس از 7 هفته به فروشی معادل 16 میلیارد تومان دست یافته و به عنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شناخته می‌شود. عنوانی که بی‌شک تا پایان هفته به رتبه دوم و جایگاه فیلم "خوب بد جلف" ارتقاء خواهد یافت.
 
برای مشاهده ادامه این نقد اینجا کلیک کنید.
 
پندار اکبری
اولین فیلمم را به جشنواره فجر می‌رسانم/جاده فرعی اولین قدمم در فیلمسازی است

پندار اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم کوتاه جاده فرعی گفت: فیلم جاده فرعی این روزها آخرین مراحل فنی را پشت سر ‌می‌گذارد و آن را برای نمایش در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌کنیم.
 
وی درباره دغدغه کارگردانی سینما از سوی خود افزود: من همواره از ابتدای کار دغدغه فیلمسازی را داشتم اما سعی کردم طی این سالها با تکنیک‌های کارگردانی آشنا شوم و در قالب بازیگری به جزئیات پرورش نقش و کار با بازیگران آشنایی بهتری پیدا کنم. پیش از این نیز تجربه تدوین چندین اثر را داشتم که آنها هم در نوبه خود برای فیلمسازی به من کمک شایانی کرد.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
قربان نجفی
این‌روزها نقش‌ها در مهمانی‌ها انتخاب می‌شوند/برای نقش گرفتن گدایی نمی‌کنم/چون اهل باندبازی نیستم، بیکار شده‌ام

قربان نجفی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون که این روز‌ها نسبت به سال‌های گذشته حضور کم‌رنگ‌تری در عرصه بازیگری دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: واقعیت امر این روز‌ها به جز رادیو فعالیت دیگری ندارم. پیشنهاداتی برای بازی در سینما و تلویزیون به من شده، اما خودتان هم می‌دانید که پیشنهادات تا قطعی نشدن در حد پیشنهاد باقی می‌مانند.
 
وی در همین راستا افزود: زمانی به شما می‌گفتند که بازی در یک اثر بعد از ثبت قرارداد قطعی است ولی امروز کار به جایی رسیده که تا کار تمام نشده نمی‌توان قطعی بودن هیچ چیز را اعلام کرد. برای خود من پیش آمده که در چندین کار تا میانه راه رفته‌ام و به اصطلاح راکوردی شده‌‍ام، اما اثر به دلیل برخی مشکلات متوقف شده است.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید. 
 
زهره صفوی 
گدایی از بازیگری بهتر است/سالهاست بیکارم و هیچ کس سراغم را نمی‌گیرد

زهره صفوی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت خود طی سالهای گذشته گفت: سالهاست که بیکارم و در اصل باید بگویم خیلی از بازیگران هم سن و سال من این روزها بیکار هستند. دیگر فیلمی تولید نمی‌شود که بخواهند امثال من در آن بازی کند و همین باعث شده تا این سالها خانه‌نشین شوم.

برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
سینما در هفته‌ای که گذشت 
دلم برای بازیگری تنگ شده است/صدور پروانه ساخت فیلمم را به امروز و فردا موکول می‌کنند
 
بهروز بقایی نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی "داستان افسانه" گفت: متاسفانه این فیلم هنوز پروانه ساخت و کارگردانی را دریافت نکرده و من منتظر مجوز از سوی وزارت ارشاد هستم.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.  
 
ماجرای نیمروز 
«ماجرای نیمروز» به خانه‌ها رسید

سعیدخندق‌آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز » در سطح کشور گفت: « ماجرای نیمروز » یک اثر باشکوه است و روایتی خیره‌کننده از تاریخ است که توانسته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد ۹سیمرغ و برنده ۵سیمرغ شود.

برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
سینما در هفته‌ای که گذشت 
فیلمسازان دلسوخته کودکان از همه بی‌پول‌تر هستند!

سید جواد هاشمی، کارگردان و بازیگر سینمای ایران که همواره دغدغه‌های ارزشی داشته جهت تماشای این اثر که برای گروه سنی بالای 16 سال تهیه شده بود در سالن چهارسوق حاضر شد و پس از اتمام فیلم پیرامون موضوع جنگ در ادبیات فیلمنامه‌ای کودک و نوجوان و عوامل موثر در جذب کودکان به سوی سینما پرداخت.

برای ورود به مفهوم جنگ در ادبیات داستانی کودکان، بهتر است از نظر شخصی شما پیرامون فیلم «آگوست» شروع کنیم، حضور این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هاشمی: اظهار نظر درباره فیلم‌های چند اپیزودی کاری سخت و دشوار است چراکه از حیث مضمون به یکدیگر نزدیک اما از حیث قصه متفاوت‌اند، فیلم «آگوست» هم دارای 3 اپیزود پیرامون جنگ بود که من به بخش آخر آن علاقه بیشتری داشتم چون دارای تعلیق و حس بیشتری بود.

برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
گلایه‌های بازیگر خانم و آقای سینما از بیکاری/تنور جشنواره کودک گرم شد/ورود پسر عبدالرضا اکبری به عرصه فیلمسازی+عکس
فیلم سفارشی کار نمیکنم!/ دنبال جایزه نیستم و در جشنواره فجر بهم ریخته بودم

به گزارش سینماپرس، نشست خبری فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد با حضور کارگردان محمدرضا خردمندان، مهدی قربانی بازیگر نوجوان و راستین عزیزپور بازیگر خردسال برگزار شد.

خردمندان در این نشست با تأکید بر اینکه کار هنرمند آشنایی زدایی از اتفاقات است گفت: سوژه ها شاید هزاران بار استفاده شوند بهرحال همه قصه ها تعریف شده اند اما آن نگاه و رویکرد خاص است که بدان معنا می بخشد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *