رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زانیار خسروی از بیست و هشت می‌خواند/ حضور سیروان خسروی در کنسرت برادرش +عکس

13:30 - 16 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۶۵۱
زانیار خسروی در کنسرت پیش روی خود که به احتمال زیاد با حضور برادرش سیروان خسروی برگزار می‌شود، قطعه هایی را از آلبوم بیست و هشت روی صحنه می‌برد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، زانیار خسروی خواننده جوان موسیقی پاپ پس از پایان ماه مبارک رمضان در شب‌های ۱۶ و ۱۷ تیر با طرفدارانش دیدار می‌کند.

این خواننده جوان در کنسرت پیش روی خود منتخبی از قطعه‌های پرطرفدارش از آلبوم " بیست و هشت" را همراه با مجموعه‌ای از تک قطعه‌های خود روی صحنه می‌رود.

زانیار خسروی

آلبوم " بیست و هشت" که نخستین آلبوم زانیار خسروی به شمار می‌رود، از ۱۰ قطعه به نام‌های «فکر بکر»، «تو نباشی»، «تو اگه بخوای»، «من نمی‌خوام عوض بشم»، «دوراهی»، «حس کمیاب»، «دستی دستی»، «امید دارم هنوز»، «گریه‌ام گرفت» و «ریسک» تشکیل شده است.

ترانه‌های نخستین آلبوم زانیار خسروی را خودش همراه با امیرعلی بهادری و فرهاد جهانی سروده اند و در زمینه آهنگسازی نیز خودش به همراه امیرعلی بهادری، شهاب رمضان، فرهاد جهانی و سیروان خسروی فعالیت داشته است.

زانیار خسروی

یکی از اتفاق‌های جالب توجهی که در کنسرت‌های زانیار خسروی رخ می‌دهد، حضور سیروان خسروی است و به طور یقین بخشی از مخاطبان حاضر در سالن به دلیل دیدار با سیروان خسروی در سالن اجرا حاضر می‌شوند.

حضور سیروان خسروی در کنسرت‌های برادرش زانیار، به موضوعی رایج تبدیل شده البته موضوعی که در این میان وجود دارد این است که طرفداران این هنرمند اطلاع ندارند که او در کدام یک از نوبت‌های اجرای برادرش حاضر می‌شود.

زانیار خسروی

زانیار خسروی ۱۶ و ۱۷ تیر در چهار نوبت و در ساعت‌های ۰۰: ۱۹. ۰۰: ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می‌رود.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *