كشف 10 میلیارد و 300 میلیون مکمل و داروهای دام قاچاق

14:01 - 12 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۰۴۴
پلیس آگاهی خراسان رضوی در بازرسی از یک انبار در حاشیه شهر مشهد 10 میلیارد و 300 میلیون ریال مکمل و داروی دام قاچاق کشف کرد.
كشف 10 میلیارد و 300 میلیون مکمل و داروهای دام قاچاقبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع داروهای دام قاچاق توسط افراد سودجوء در سطح شهر مشهد موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی افراد متخلف را شناسایی و با کنترل نامحسوس آنها، انبار کالاهای قاچاق را در محدوده بلوار توس شناسایی کردند.

سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس و اطمینان از قاچاق بودن کالا با هماهنگی مقام قضائی به همراه تیمی از کارشناسان اداره دامپزشکی استان وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در این عملیات غافلگیرانه ضمن دستگیری دو سودجوء در بازرسی از محل ۲۴ تن و ۲۱۰ کیلوگرم ویتامین دامی، ۷۶۰ لیتر انواع داروی دامی و ۲۲۵ قوطی یک لیتری داروهای دامی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: با دستور مقام قضائی انبار پلمب و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
انتهای پیام/ 

برچسب ها: آگاهی دارو قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *