رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بمب دومین تجربه کارگردان برف روی کاج‌ها/فیلمی با حال و هوای موشک‌باران تهران+عکس

15:00 - 13 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۹۱۶
فیلمبرداری فیلم سینمایی "بمب" جدیدترین ساخته "پیمان معادی" این هفته به پایان رسید و این کارگردان جوان امسال با این اثر راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلمبرداری فیلم سینمایی "بمب" جدیدترین ساخته "پیمان معادی" این هفته به پایان رسید و این کارگردان جوان امسال با این اثر راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.
 
فیلم بمب 
 
براساس اطلاعات ارائه شده از سوی گروه تولید، این فیلم پس از ۵۵ جلسه فیلمبرداری با مدیریت محمود کلاری به کار خود پایان داده و مراحل پس از تولید نیز همزمان با فیلمبرداری آغاز شده و به زودی تمام خواهد شد.
 
این فیلم در ابتدا با حاشیه تهیه‌کنندگی روبرو شد و محمدرضا تخت‌کشیان که به عنوان تهیه کننده اثر نام برده شده بود، این اتفاق را تکذیب کرد. وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: من هم از اخبار این خبر را شنیدم اما کاملاً آن را تکذیب می‌کنم. از ابتدا هم قرار بر تهیه‌کنندگی من نبوده و هیچ صحبتی به میان نیامده است.
 
برای مشاهده این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
 فیلم بمب
  
بمب پیمان معادی با حال و هوای موشک‌باران تهران در سال ١٣٦٦ روایت می‌شود و فیلم‌نامه آن همچون اثر قبلی این کارگردان توسط خود معادی نوشته شده است.
 
در این فیلم پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین‌پور و شهروز آقایی‌پور ایفای نقش کرده‌اند.
 
سیامک صفری یکی از اولین بازیگرانی بود که برای این فیلم انتخاب شد و وی که این روزها نمایش "لامبورگینی" را در کارنامه دارد سال گذشته پرکارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر لقب گرفت. وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به نقش متفاوت خود در فیلم بمب از حضور دوباره در جشنواره فیلم فجر با این اثر خبر داد.
 
برای مشاهده این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
 فیلم بمب
 
یکی دیگر از نکات جالب این فیلم حضور دختر پیمان معادی به عنوان یکی از بازیگران کودک این فیلم است. باران معادی پس از حضور در برنامه خندوانه به مردم معرفی شد و در این فیلم نقش آفرینی کرده است. ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی از دیگر بازیگران کودک فیلم معادی هستند.
 
"بمب" دومین تجربه معادی در زمینه کارگردانی به حساب می‌آید. وی سال 89 اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم "برف روی کاج‌ها" پشت سر گذاشت و توانست با آن فیلم به سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دست پیدا کند. مهناز افشار نیز به عنوان بازیگر نقش اول زن این فیلم لوح تقدیر دریافت کرد.
 
فیلم بمب 
 
حال باید دید معادی این بار با رجعت به تاریخ معاصر و دهه‌های اول انقلاب اسلامی در جشنواره فیلم فجر به چه نظرات و نقدهایی روبرو می‌شود و آیا مردم بار دیگر فیلم را می‌پسندند یا نه؟
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *