مصدومیت کشتی‌گیران مصدوم باید تایید شود/ می‌خواستیم به سرمستی تلنگری بزنیم

11:56 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۶۱۲
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی‌گیران مصدوم باید مدارک پزشکی خود را به کمیته پزشکی ارسال کنند تا مصدومیت آنها تایید شود
امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: بزرگترین دستاورد فدراسیون کشتی در 5 سال گذشته، انتخاب ملی‌پوشان بر اساس یک فرایند و همچنین دوری از کشتی‌‌گیرسالاری بوده است. خوشبختانه مسابقات انتخابی تیم ملی قانونمند شده و همه کشتی‌گیران برای حضور در تیم ملی غربال می‌شوند.

وی در مورد این که مسابقات انتخابی تا چه اندازه برای کادر فنی تیم ملی اهمیت دارد، گفت: ما عملکرد کشتی‌گیران را تنها در یک مسابقه یا تورنمنت نسنجیده‌ایم و کشتی‌گیران بر اساس نتایجی که در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف کسب می کنند برای حضور در تیم ملی انتخاب می‌شوند. بدون شک هم کادر فنی و هم شورای فنی به دنبال انتخاب بهترین‌ها هستند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد عدم حضور تعدادی از کشتی‌گیران در مسابقات انتخابی تیم ملی  به دلیل مصدومیت گفت: این کشتی‌گیران باید مدارک پزشکی خود را به کمیته پزشکی ارسال کنند تا مصدومیت آنها تایید شود، در غیر این صورت عدم حضور آنها در مسابقات انتخابی تیم ملی غیر موجه خواهد بود.

توکلیان در خصوص این که چرا به یونس سرمستی اجازه شرکت در مسابقات انتخابی داده نشد، اظهار داشت: یونس سرمستی در مسابقات قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی عملکرد ضعیفی داشت و در مسابقات خارجی بی‌انگیزه ظاهر می‌شود. عدم حضور او در مسابقات انتخابی هم به این خاطر بود که تلنگری به او زده شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *