دخالت نظامی آمریکا و اسرائیل در سوریه اجتناب‌ناپذیر است/تلاش دولت ترامپ برای عدم رویارویی نظامیان آمریکایی با نیروهای ایرانی و روس

10:47 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۵۵۵
روزنامه واشنگتن‌پست در مطلبی مدعی شد که دخالت نظامی آمریکا و اسرائیل با وجود اینکه تلاش می‌کنند بی‌طرف باشند در مواقعی اجتناب‌ناپذیر می‌شود.
نیروی هوایی آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل ، همزمان با پیشروی‎های سریع نیروهای مقاومت در تحولات میدانی جنگ سوریه روزنامه واشنگتن‌پست آمریکا در مطلبی مدعی شد که دخالت مستقیم نظامی آمریکا و اسرائیل در سوریه اجتناب‌ناپذیر است.

واشنگتن‌پست با اشاره به سرنگونی جنگنده سوریه توسط جنگنده‌های ائتلاف آمریکا می‎نویسد: سرنگونی جنگنده سوریه در واقع نخستین دخالت نظامی مستقیم نیروهای آمریکا در جنگ سوریه بود که تلاش می‌کنند از منافع واشنگتن در تحولات سوریه محافظت کنند.

با این حال این روزنامه مدعی است که دولت ترامپ نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از رویارویی مستقیم با نیروهای ایرانی و روس در سوریه اجتناب کند و اسرائیل نیز تلاش می‌کند بی‌طرفی خود را در جنگ سوریه حفظ کند.

این ادعای واشنگتن‌پست در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در چند نوبت مواضع ارتش سوریه را بمباران کردند و نیروهای ائتلاف آمریکا نیز مواضع نیروهای ارتش سوریه و متحدانش را هدف قرار داده‌ است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *