رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دلم برای بازیگری تنگ شده است/صدور پروانه ساخت فیلمم را به امروز و فردا موکول می‌کنند

9:30 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۲۶۵
بازیگر قطار ابدی گفت: فعلاً پیشنهادی به من نشده و امکان دارد برای آرام کردن حس بازیگری‌ام در فیلم خودم نقش کوتاهی را بازی کنم اما در واقع بازی کوتاهی است تا کارگردانی از دستم خارج نشود. این سالها کم‌کار شده‌ام و باید بگویم که دلم برای بازی تنگ شده است.
بهروز بقایی نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی "داستان افسانه" گفت: متاسفانه این فیلم هنوز پروانه ساخت و کارگردانی را دریافت نکرده و من منتظر مجوز از سوی وزارت ارشاد هستم.
 
بهروز بقایی 
 
وی در همین راستا ادامه داد: از اسفند ماه سال گذشته درخواست کارت کارگردانی و پروانه ساخت را داده‌ایم و تا امروز همه چیز را به امروز و فردا انداخته‌اند. دلیلشان هم برای این تاخیر طولانی گذران تغییر و تحولات داخلی است اما براساس آخرین صحبتشان همین روزها پروانه ساخت صادر خواهد شد.
 
بازیگر سریال "توی گوش سالمم زمزمه کن" درباره تهیه‌کنندگی آثاری با مضمون دفاع مقدس  افزود: همواره تولید آثاری با حال و هوای دفاع مقدس و همراه با صحنه‌های جنگ پرهزینه بوده و تهیه‌کنندگان با ریسک فراوان به سمت فیلم‌هایی این چنین می‌روند. خوشبختانه من برای تولید "داستان افسانه" با تهیه‌کننده خوبی صحبت کرده‌ام و وی نیز همچون من مشتاق دریافت مجوز برای شروع و ساخت این پروژه است.
 
 بهروز بقایی
 
وی درباره دیگر آثار سینما و تلویزیون تصریح کرد: فعلاً پیشنهادی به من نشده و امکان دارد برای آرام کردن حس بازیگری‌ام در فیلم خودم نقش کوتاهی را بازی کنم اما در واقع بازی کوتاهی است تا کارگردانی از دستم خارج نشود. این سالها کم‌کار شده‌ام و باید بگویم که دلم برای بازی تنگ شده است.
 
بقایی با اشاره مضمون میهن‌دوستانه فیلم خود خاطرنشان کرد: فیلم من در مورد عشق به وطن، به مرزها، غیرت و مردانگی است. این فیلم همان مضمونی را دارد که همواره دغدغه شخصی من بوده و هست. 
 
بهروز بقایی 
 
گفتنی‌است بقایی پیش از این در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی میزان درباره محتوای "داستان افسانه" گفته بود:  داستان افسانه کاملاً در ژانر دفاع مقدس و اکشن بوده و به روز اول هشت سال دفاع مقدس در آبادان می‌پردازد. من می‌خواهم در این فیلم چیزهایی را نشان دهم که تا به حال دیده نشده و نشان داده نشده است. اتفاقاتی از روز اول دفاع مقدس و رشادت‌هایی که بدون شک نمی‌توان به سادگی از آنها گذشت و همین دغدغه دفاع مقدس و شهدا باعث شده تا من با قدرت تمام این فیلم را آماده کرده و به امید خدا در سی‌ششمین جشنواره فیلم فجر با آن حاضر باشم.
 
انتهای پیام/
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *