بازی متفاوت بازیگر ماجرای نیمروز در فیلم بهروز شعیبی/دارکوب راهی جشنواره فجر می‌شود

8:30 - 05 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۸۸۲
هادی حجازی‌فر گفت: امسال در فیلم بهروز شعیبی هم نقش کوتاه اما متفاوتی را ایفا می‌کنم. متفاوت به این واسطه که این فیلم برعکس سایر آثار من در زمان حال می‌گذرد.این فیلم به امید خدا امسال راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.
هادی حجازی فرهادی حجازی‌فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها اولین تجربه همکاری خود با ابراهیم حاتمی‌کیا را در فیلم "به وقت شام" پشت سر می گذارد، در خصوص اولین تجربه بازی در یک مجموعه تلویزیونی گفت: حضور در سریال نفس به عنوان اولین تجربه کاری در تلویزیون برای من اتفاق خوبی بود. نقش من در این سریال بسیار کوتاه است اما فیلمنامه را دوست داشته قبول کردم.
 
وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه بابت حضور بر سر فیلمبرداری هنوز نتوانستم این سریال را ببینم. فیلمبرداری کار ما به واسطه ماه رمضان شب و همزمان با پخش سریال بود.
 
بازیگر فیلم "ایستاده در غبار" با اشاره به حضور کم خود در این سریال افزود: من در این سریال در ابتدا ورود دارم و تا انتها نیستم. بیشتر بازی من در قسمت‌های پایانی بوده و آنجا پر‌رنگ می‌شوم. هنوز بازخورد چندانی را از مردم دریافت نکرده‌ام چون این روزها در میانشان نیستم اما در فضای مجازی پیام‌های خوبی بابت این اثر دریافت می‌کنم.
 
وی اذعان کرد: بازی در یک سریال تجربه خوبی است. من در مسیر یادگیری هستم و چیزهای زیادی برای یاد گرفتن دارم. شخصیت جلیل سامان و همه عوامل برای من از این پروژه اتفاقی دوست‌داشتنی آفرید. من کلاً 12 جلسه با گروه بودم اما همین زمان کوتاه هم برای من مفید بود.
 
بازیگر فیلم ماجرای نیمروز با اشاره به بازی در فیلم "دارکوب" بهروز شعیبی تاکید کرد: امسال در فیلم بهروز شعیبی هم نقش کوتاه اما متفاوتی را ایفا می‌کنم. متفاوت به این واسطه که این فیلم برعکس سایر آثار من در زمان حال می‌گذرد.این فیلم به امید خدا امسال راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.
 
حجازی‌فر درخصوص ایفای نقش‌های قدیمی توسط وی خاطرنشان کرد: شاید قیافه‌ام شبیه قدیمی‌ها است که برای این نقش‌ها انتخاب می‌شوم. البته این شوخی است و به نظر من نقش خوب و بد وجود دارد و اما خود من داستان‌های تاریخی را بیشتر ترجیح می‌دهم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *