حملات پهپادهای آمریکا به خاک پاکستان عملی غیرسازنده است

3:53 - 02 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۸۸۳
زکریا گفت: به هرحال باید من این موضوع را یادآوری کنم که پاکستان اهمیت زیادی برای روابط خود با آمریکا قائل است.
به گزارش گروه بین‌الملل ،به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نفیس زکریا -- سخنگوی وزارت خارجه پاکستان -- گفت:حملات پهپادهای آمریکا به خاک پاکستان عملی غیرسازنده است.

 زکریا گفت: موضع ما در رابطه با حملات پهپادها بسیار شفاف است. ما بارها گفته ایم که موضع پاکستان این است که این حملات غیرسازنده هستند و به منزله نقض حاکمیت پاکستان هستند و ما واقعا با این موضوع موافق نیستیم.


وی افزود:گزارش رویترز در روزنامه ها چاپ شده است. همانطور که می دانید ما اظهار نظری درباره رسانه ها نمی کنیم. به هرحال باید من این موضوع را یادآوری کنم که پاکستان اهمیت زیادی برای روابط خود با آمریکا قائل است. ما از مدتها پیش با آنها در حیطه های مختلف همکاری کرده ایم و معتقدیم که ادامه همکاری نزدیک میان ما برای پیشبرد صلح و امنیت در منطقه و ماوراء آن ضروری است.


سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: ما در رابطه با آخرین وضعیت دو کارمند دیپلمات خود در افغانستان با دولت افغانستان در تماس هستیم، آنها هنگام مسافرت از جلال آباد به اسلام آباد ربوده شدند. دولت افغانستان اعلام کرده است  سه تیم تحقیقات ویژه برای یافتن و آزاد سازی این دیپلمات ها تشکیل داده است. امیدواریم که این دو دیپلمات هرچه سریعتر به سلامت پیدا شوند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *