رفع تصرف بیش از ۷ هزار متر از اراضی ملی در رامیان

10:13 - 31 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۳۱۲
فرمانده انتظامی استان گلستان از رفع تصرف بیش از هفت هزار متر از اراضی ملی به ارزش تقریبی بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در رامیان خبر داد.
رفع تصرفبه گزارش گروه جامعه ، سردار علی‌اکبر جاویدان گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق روستایی رامیان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا با تشکیل تیمی ویژه، متشکل از عوامل پلیس آگاهی به اتفاق نماینده اداره منابع طبیعی و دستگاه قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در پی نقشه برداری و جانمایی از عرصه اراضی ملی مورد نظر و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد، بیش از هفت هزار متر مربع از اراضی ملی توسط شخصی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: کارشناسان منابع طبیعی، ارزش ریالی این اراضی ملی تصرف شده را بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضائی، فرد مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات تخصصی انجام شده به دلیل نداشتن مدارک مبنی بر اثبات مالکیت به جرم خود اعتراف کرد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

سردار جاویدان در پایان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با متصرفان غیر قانونی اراضی ملی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دست درازی به اراضی ملی و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *