تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/رباتی که پیک موتوری است

14:25 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۰۰۵
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
اولین روبات پِیک در دانشگاه‌های چین، روش‌هایی برای تبدیل فالوور شبکه اجتماعی به مشتری، تولید هدست واقعیت مجازی با دقت چشم انسان، هوش مصنوعی خودسر! و... از اخبار خواندنی فناوری امروز است.
به گزارش گروه فضای مجازی ،اولین روبات پِیک در دانشگاه‌های چین، روش‌هایی برای تبدیل فالوور شبکه اجتماعی به مشتری، تولید هدست واقعیت مجازی با دقت چشم انسان، هوش مصنوعی خودسر! و... از اخبار خواندنی فناوری امروز است.
 
 جزئیات را در ادامه بخوانید ....   
 
نرم‌افزاری که افسردگی کاربر را تشخیص می‌دهد

روزنامه دیلی میل: این اَپ سلامت روان که توسط گروهی از روانپزشکان دانشگاه ایلینوی در شیکاگو ابداع شد، با استفاده از کیت Apple’s Research و با آنالیز وضعیت تایپ صفحه کلید تلفن کاربر، می‌تواند حالت روانی و خلق و خوی وی را پیش بینی کند.
 
این فناوری که به طور خاص برای سیستم عامل iOS طراحی می‌شود، مولفه هایی را همچون سرعت تایپ، شدت فشار وارد شده به کلید‌ها و دفعات استفاده از دکمه 'بک اسپیس' و برنامه 'اسپل چک' (کنترل صحیح نویسی) رصد می‌کند؛ تمامی این خصیصه‌ها می‌تواند ابتلای احتمالی به افسردگی یا شیدایی را نشان دهد.
 
این اپ پس از کامل شدن، اولین ابزار از نوع خود برای مطالعه اختلالات خلق و خو و حتی اختلال‌های روانی مانند پارکینسون و بیماری آلزایمر توسط محققان خواهد بود.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 
چه کنیم تا هک نشویم؟
 
ایسنا: هک کردن دستگاه‌ها و لوازم ارتباطی خیلی‌آسانتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. متأسفانه عدم آگاهی از قوانین و مقررات فعالیت در فضای مجازی و عدم رعایت ایمنی لازم از جمله مهمترین عوامل این سوء استفاده‌های اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی بوده است.

گروهی از افراد و شرکت‌ها بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از پلیس فتا در یک سال گذشته قربانی حملات هکر‌ها شدند. اقداماتی نظیر «هوشیاری در مقابل وای فای عمومی»، «خاموشی شبکه»، «خاموش کردن وای فای»، «استفاده از وی پی ان»، «مراقبت از گذرواژه‌ها»، «اطمینان از قفل» و «عدم استفاده از اپلیکیشن‌هایی که ممکن است خطرناک باشند» از جمله راهکارهای موثر در راستای بیمه شدن در برابر آسیب‌های شبکه‌ای است.

هوشیاری در مقابل وای فای عمومی

راه‌های آسانی برای جلوگیری از افشای اطلاعات از طریق وای فای عمومی وجود دارد، صحت و درستی آن را بررسی و چک کنید. طراحی یک شبکه وای‌فای قلابی که خیلی شبیه شبکه وای فای اصلی است برای هکر‌ها کار مشکلی نیست. قبل از پذیرش و دریافت هرشبکه وای‌فای بهترین راه برای اطمینان از اصل و یا قلابی بودن آن این‌است که از یک کارمند شرکت خدمات ارائه دهنده اینترنتی سوال کنید.

خاموشی شبکه

بعد از اتمام استفاده از اینترنت وای فای، تمام خدمات مورد استفاده را قطع کنید و سپس از دستگاه خود بخواهید تا شبکه مورد نظر را از حافظه پاک کند تا نتواند به صورت خودکار به آن متصل شود.

وای فای خود را خاموش کنید

زمانی که از وای‌فای استفاده نمی‌کنید از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید. این کار از اتصال دستگاه شما به هرگونه شبکه سخت افزاری آن‌هم بصورت خودکار و بدون اطلاع شما جلوگیری می‌کند.

استفاده از وی پی ان

وی‌پی‌ان‌ها به عنوان یک واسطه میان دستگاه شما و سرور ارائه دهنده خدمات اینترنتی عمل می‌کند، و تمام فعالیت‌های شمارا از طریق حلقه کوچک اینترنتی خود که رمزگذاری شده است مسیریابی و از ورود متجاوزین برای افشای اطلاعات جلوگیری می‌کند چه از طریق موبایل باشد و چه از طریق رایانه و تبلت.

مراقبت از گذرواژه‌ها

تغییر همه گذرواژه‌ها به صورت مرتب و استفاده نکردن از گذرواژه‌های تکراری در چندین دستگاه از اقدامات خوب و مناسبی به شمار می‌رود. همچنین خدماتی وجود دارد که از تایید برنامه دوفاکتوری حمایت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد دو سطح از محافظت گذرواژه‌ای را بر روی سرویس‌هایی همچون جیمیل، تویتر و فیس بوک اضافه کنید.

اطمینان از قفل

هیچکس هنگام خروج از منزل درب ورودی را باز نمی‌گذارد، پس چرا شما شبکه آن لاین خود را بصورت باز ر‌ها می‌کنید؟ اگر یک شبکه‌ای امن باشد نماد قفل سبز رنگی در کنار درگاه نشان داده خواهد داشت که نام دیگر آن HTTPS است و کار رمزنگاری داده‌های عبوری از دستگاه شما به سرور اینترنت را انجام می‌دهد. این بدین معناست که هر هکری نمی‌تواند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کند.

اپلیکیشن‌ها ممکن است خطرناک باشند

همیشه مجوز نصب اپلیکیشن‌ها را قبل از نصب و راه‌اندازی بررسی و مطالعه کنید و مطمئن شوید که سراغ اطلاعات غیرضروری و حاشیه‌ای نمی‌روند. بعنوان مثال یک اپلیکیشن ترسیم نباید به سراغ لیست افراد مخاطب و یا اطلاعات شبکه‌ای شما برود.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 

اولین روبات پِیک در دانشگاه‌های چین
 
فارس: دانشجویان ۶ دانشگاه چین برای اولین بار جزوه‌ها و کتاب‌های سفارشی خود را به جای تحویل از آژانس یا مراجعه حضوری، از روبات پِیک تحویل گرفتند.

این اتفاق که برای اولین بار در جهان در دانشگاه‌های چین رخ داده است، علاوه بر استقبال بی‌نظیر دانشجویان سوژه رسانه‌ها نیز شد، ضمن اینکه علاوه بر حفظ زمان منجر به کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.

روبات پِیک به کمک یک سیستم ناوبری خودکار، مسیرهای خود را برنامه‌ریزی می‌کند و به کمک همین سیستم، از موانع احتمالی که در مسیر ممکن است رخ دهد، اجتناب می‌کند.

روبات‌های پیک می‌توانند به سرعت دوچرخه‌های برقی باشند، اما برنامه آن‌ها طوری تنظیم شده است که اگر قرار است در دانشگاه و در خدمت دانشجویان باشند و به آن‌ها کمک‌رسانی کنند، سرعتشان به اندازه راه رفتن معمولی دانشجویان در محوطه دانشگاه خواهد بود.

دانشجویان دانشگاه‌ها اولین گروهی خواهند بود که از این تکنولوژی جدید بهره‌مند می‌شوند.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 

 
روش‌هایی برای تبدیل فالوور شبکه اجتماعی به مشتری

این روز‌ها استفاده از شبکه‌های اجتماعی بسیار آسان شده است و همه می‌توانند در آن‌ها فعالیت کنند و پست بگذارند. اما تولید کردن محتوای تأثیرگذار کار هر کسی نیست. برای انجام چنین کاری شما ابتدا باید موانع موجود در مسیر را از سر راه بردارید و سپس از طریق مهندسی معکوس، فرآیند تبدیل فالوور به مشتری را انجام دهید. ۴ راهکاری که در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت آمده‌اند، در انجام چنین کاری به شما کمک می‌کنند.
 
۱ - عادت‌های بد را کنار بگذارید

گشت و گذار بیهوده در فیسبوک، توییت کردن برخی از پست‌ها به‌صورت اتفاقی و لایک زدن بدون هدف در اینستاگرام نشان می‌دهد که شما مشکل بهره‌وری دارید. برای اینکه بتوانید در شبکه‌های اجتماعی تأثیرگذار باشید باید بهره‌وری روزانه‌ی خود را افزایش دهید. اول و پایان هر روز ۱۵ دقیقه از وقت خود را به فعالیت کردن در شبکه‌های اجتماعی اختصاص دهید. به سؤال‌های کاربران پاسخ دهید و خودتان را در گفتگو‌ها درگیر کنید. بعد از این کار میزان فروش خودتان را بررسی کنید و ببینید محتوایی که گذاشته‌اید نتیجه‌ی مثبت داشته است یا خیر؟

برای مدیریت میزان فروش باید یک تقویم تهیه کنید. بررسی کردن محتوا و نتیجه‌ی آن کمک می‌کند که فروش خودتان را با نظم بیشتری پیگیری کنید. از همه مهم‌تر اینکه این کار از راکد ماندن مطالب جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود مخاطبانتان با مطالب شما بیشتر درگیر شوند و درنتیجه نرخ تبدیل فالوور‌ها به مشتری افزایش پیدا کند.
 
 ۲ - داده‌ها را بررسی کنی

آیا می‌توانید به این سؤال پاسخ دهید که فعالیت در کدام شبکه‌ی اجتماعی نرخ فروش و مشتری‌های وفادار بیشتری برایتان داشته است؟ داده‌ها برای راهنمایی کردن و تولید اطلاعات مفید به وجود می‌آیند. اگر می‌خواهید نرخ تبدیل شدن فالوور‌ها به مشتری را افزایش دهید، باید یاد بگیرید که داده‌های خود را تحلیل کنید. داده‌ها موارد خوب را به عالی تبدیل می‌کنند و حقایق ناخوشایند را برای شما آشکار می‌کنند. شما بدون تحلیل داده‌ها هرگز قادر نخواهید بود تصمیم مناسبی برای کسب‌و‌کار خود بگیرید. گوگل آنالیتیکس و داده‌های فیسبوک و توییتر اطلاعات خوبی در این زمینه به شما می‌دهند. از این اطلاعات استفاده کنید و آن‌ها را با استراتژی تولید محتوا، نحوه‌ی انجام آن، طول پست‌ها و زمان‌بندی کردن پست‌ها ترکیب کنید.

 ۳ - مخاطبان خود را تعریف کنید

آیا می‌دانید که مخاطبانِ پست‌های شما را چه افرادی تشکیل می‌دهند؟ اگر نمی‌توانید فروش محصولات خود را افزایش دهید، به این دلیل است که مخاطبان خود را نمی‌شناسید. برای اینکه ببینید آن‌ها به چه چیزی احتیاج دارند باید کمی تحقیقات انجام دهید. برای این کار از مشتری‌های فعلی خود شروع کنید و از آن‌ها سؤال کنید. به‌عنوان مثال به آن‌ها بگویید: «تصویر کنید شما برای حل مشکل اضافه‌وزن خود تلاش می‌کنید، چه چیزی در این مسیر کار را برای شما سخت می‌کند؟» طراحی سؤال‌هایی از این قبیل نیازمند تفکر و تأمل است. وینسنت هندریک، پروفسور فلسفه و منطق دانشگاه کپنهاگ، گفته است: «یک سؤال خوب سؤالی نیست که لزوما با بله یا خیر پاسخ داده شود. بهترین سؤال‌ها آن‌هایی هستند که وابسته به شرایط و دارای پاسخ‌های متفاوت باشند.»

در سؤال پرسیدن زمینه‌ی خاصی مشخص کنید و جسور باشید. سعی کنید به مشتری‌ها کمک کنید خودشان را در سناریوی مطرح‌شده از جانب شما تصور کنند و در موقعیت داستان شما قرار بگیرند. هرچقدر اطلاعات بیشتری در رابطه با مشکلات مشتری‌ها داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید برای آن‌ها محتوای مفید تولید کنید. سرمایه‌گذاری‌های شما زمانی جواب می‌دهند که محتوای تولیدی‌تان بتواند بازار مناسب را هدف قرار دهد.
 
 ۴ - مزیت خاصی نسبت به رقبا داشته باشید

مردم برای خریدن یک محصول یا خدمات، از تجربه‌ی گذشته‌ی خود استفاده می‌کنند. اگر شما نتوانید مزایای استفاده از محصولات خود را برای آن‌ها توضیح دهید، رقبایتان از شما جلو خواهند زد. از شبکه‌های اجتماعی برای بیان راه حل و ارزش‌هایی که محصولاتتان به مشتری‌ها می‌دهد استفاده کنید. به‌عنوان مثال فروختن غذای سگ، گربه یا ماهی، یک فروشگاه مرتبط با حیوانات خانگی را از دیگران متمایز نمی‌کند. مردم این چیز‌ها را می‌توانند از همه‌ی مغازه‌ها تأمین کنند. چیزی که آن‌ها واقعا نیاز دارند بدانند، این است که فروشگاه شما چگونه به افزایش کیفیت زندگی آن‌ها و حیوان خانگی‌شان کمک خواهد کرد.

برای انجام چنین کاری داستان مشتری‌های قدیمی و فعلی خود را به اشتراک بگذارید. اجازه بدهید مشتری‌های جدیدتان با مزیت محصولات شما نسبت به رقبایتان آشنا و برای امتحان کردن محصولات شما تشویق شوند.
 
منبع: inc

تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 
تولید هدست واقعیت مجازی با دقت چشم انسان
 
انگجت: این هدست که فعلا ۲۰ / ۲۰ نام دارد، دارای نمایشگری است که می‌تواند تصاویر سه بعدی واقعیت مجازی را با دقت بیش از ۷۰ مگاپیکسل در برابر چشمان انسان نمایش دهد.

در مقام مقایسه باید گفت که هدست‌های واقعیت مجازی متداول در بازار مانند Oculus Rift و HTC Vive تن‌ها می‌توانند تصاویر را با دقت ۱. ۲ مگاپیکسل به نمایش بگذارند.

شرکت Varjo (به معنای سایه) می‌گوید به همین منظور فناوری منحصر به فردی را ابداع کرده که قادر به تقلید از کارکرد طبیعی چشمان انسان است و لذا تصاویر فوق دقیق و استثنایی خلق می‌کند. این شرکت می‌گوید برای تحقق این هدف از تخصص دانشمندانی استفاده کرده که قبلا به عنوان مدیران ارشد در شرکت هایی مانند مایکروسافت، نوکیا، اینتل، ان ویدیا و روویو مشغول به کار بوده اند.

اگر چه دقت تصاویر در این هدست‌ها بسیار بالاست، اما زمینه دید تفاوتی با دیگر هدست‌ها ندارد و در حد ۱۰۰ درجه باقی می‌ماند. هدست‌های یاد شده از امکانات هدست‌های واقعیت افزوده هم برخوردار هستند و لذا می‌توان از آن‌ها برای افزودن اشیا یا ابزار مختلف به صحنه واقعی استفاده کرد.

Varjo مدعی است این فناوری حداقل ده سال از زمان خود جلوتر است، هر چند هنوز مشخص نیست برنامه‌های این شرکت برای تولید هدست‌های یاد شده چیست و آیا از آن‌ها می‌توان در رایانه‌های فعلی استفاده کرد یا خیر.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 

دانلود عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام به وسیله‌ی تلگرام

همان‌طور که می‌دانید دانلود عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام مستقیماً در محیط این اپلیکیشن امکان‌پذیر نیست. اما جالب است بدانید با استفاده از پیام‌رسان تلگرام می‌توانید به آسانی عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کرده و بر روی گالری گوشی خود ذخیره کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

 ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

اکنون هنگامی که در حال مشاهده‌ی عکس یا ویدیوی مورد نظر خود هستید، آیکن سه‌نقطه در بالای آن را لمس نمایید.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 

سپس Copy Share URL را انتخاب کنید.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 

با این کار آدرس مستقیم این عکس یا ویدیو کپی می‌شود.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 


حال اپلیکیشن تلگرام را باز نمایید.

در محیط یک چت (با دوست، گروه یا خودتان)، آدرسی که کپی نموده‌اید را Paste کنید و آن را ارسال نمایید.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 


خواهید دید (ترفندستان) که پس از ارسال لینک، پیش‌نمایش آن شامل تصویر یا ویدیو قابل مشاهده است.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 

 

اکنون این تصویر یا ویدیو را لمس کنید تا لود آن آغاز شود.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 

حالا می‌توانید تصویر یا ویدیو را همانند تصاویر یا ویدیوهای معمول تلگرام، بر روی گالری گوشی خود ذخیره کنید.
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 

 هوش مصنوعی خودسر!

ایسنا:  در حالی که هوش مصنوعی به دانشمندان کمک کرده است تا دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنند، اما اخیرا تحقیقات نشان داده است که پیشرفته‌ترین نوع هوش مصنوعی در برخی موارد از دستورالعمل‌های برنامه‌ریزی شده پیروی نمی‌کند و تحت اختیار و تصمیم خود عمل می‌کند!

پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی، "یادگیری عمیق" است.

یادگیری ژرف روشی است که دانشمندان با تزریق انواع مختلفی از داده‌ها ربات‌ها را برای تصمیم‌گیری، حل مسایل و مشکلات و دیگر کار‌ها براساس این داده‌ها مهیا می‌سازند.

لازم به ذکر است که دانشمندان تن‌ها وظیفه تزریق داده‌ها و آموزش ربات‌ها را برعهده دارند و ربات‌ها با توجه به انواع مختلف داده‌های تزریقی به طور مستقل تصمیم‌گیری می‌کنند.

یادگیری عمیق می‌تواند روش بسیار موثری باشد، چرا که برای مثال می‌تواند بیماری‌های مهلک را به موقع تشخیص داده یا با توجه به شرایط بازار تصمیمات پر سود میلیون دلاری بگیرد.

هوش مصنوعی از چنان پیشرفتی برخوردار شده است که حتی در حال حاضر در برخی موارد دانشمندان نمی‌دانند که هوش مصنوعی چگونه عمل می‌کند!

برای مثال در بیمارستان "ماونت سینای" (نیویورک یک الگوریتم هوش مصنوعی برای تشخیص بیماری مراجعین به کار گرفته شد و این برنامه بیماری همه مراجعین را به درستی تشخیص داد.

این برنامه حتی شیزوفرنی را نیز به درستی تشخیص داد. به گواه پزشکان تشخیص بیماری شیزوفرنی بسیار سخت و مشکل است.

جوئل دادلی سرپرست گروه تحقیقاتی بیمارستان "مونت سینای" (mount sinai) عنوان کرد که گروهش می‌تواند مدل‌های پیشرفته‌تری نیز بسازد، اما هیچ تصوری از اینکه چگونه کار می‌کند ندارند!

هوش مصنوعی به سرعت در حال رشد و پیشرفت است به طوری که قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین ربات‌ها اکنون دیگر به دستوراتی که از انسان‌ها می‌گیرند وابسته نیستند و در عوض براساس اطلاعات تزریقی الگوریتم خاص خود را می‌سازند و طبق آن عمل می‌کنند.

در واقع به طور خلاصه، ربات‌ها خودشان را برنامه‌ریزی می‌کنند!

به همین دلایل این ترس جدی وجود دارد که اگر ربات‌ها دچار اشتباه شوند چه کسی پاسخگو خواهد بود و دانشمندان چگونه می‌توانند چیزی را که خودشان نمی‌دانند به چه صورت عمل می‌کند توضیح دهند؟
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 
 
 
با سیم کارت‌های پلاستیکی خداحافظی کنید

انگجت: eSIM یا Embedded-SIM نه تن‌ها اتصال به شبکه‌های مخابراتی بی سیم را تسهیل می‌کند، بلکه کیفیت و سازگاری بیشتر با دیگر ابزار رایانه‌ای و الکترونیک را به ارمغان می‌آورد.

نمونه‌های اولیه eSIM‌ها در سال ۲۰۱۳ معرفی شدند، اما در سال ۲۰۱۶ بود که سازمان بین المللی و معتبر GSM Alliance (GSMA) با انتشار دستورالعملی به روز شده آن‌ها را به رسمیت شناخت.

در یک سال اخیر با همکاری میان مایکروسافت، اینتل و کوالکوم نسل جدیدی از eSIM‌ها تولید شده که به راحتی بر روی رایانه‌های شخصی هم قابل نصب هستند. پیش بینی می‌شود در آینده بتوان eSIM‌ها را به راحتی در هر وسیله الکترونیکی نصب کرد تا برقراری ارتباط از طریق آن‌ها به راحتی انجام شود.

سیم کارت‌های سنتی یک تکه پلاستیک به اندازه نوک انگشت هستند که بر روی گوشی ها، لپ تاپ ها، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند قابل نصب هستند. حافظه اندک سیم کارت‌ها ذخیره تعدادی شماره و پیام را ممکن می‌کند. اما eSIM‌ها به علت سازگاری با طیف گسترده‌ای از سخت افزار‌ها اعم از پردازنده‌ها و مودم‌های ساخت شرکت‌های مختلف می‌توانند به سادگی به آن‌ها اضافه شوند. Snapdragon ۸۳۵ ساخت کوالکوم از جمله مشهورترین پردازنده‌های سازگار با eSIM هاست. البته eSIM با رایانه‌های قدیمی هم سازگار است.

یک مزیت بسیار مهم دیگر eSIM آن است که می‌توان نمایه‌های مختلفی را بر روی آن ذخیره کرد؛ بنابراین هر eSIM می‌تواند بر روی شبکه‌های مخابراتی متعلق به اپراتورهای گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرد و تن‌ها بر روی یک اپراتور مخابراتی قفل نشود؛ بنابراین می‌توان بر روی این سیم کارت‌ها شماره‌ها و پیام‌های متنوعی را که مربوط به چند اپراتور باشند ذخیره کرد و بدون نیاز به خرید سیم کارت جدید از خدمات چند اپراتور استفاده کرد.

تا به حال ۲۰ اپراتور تلفن همراه در سراسر جهان پشتیبانی از eSIM‌ها را آغاز کرده اند و مایکروسافت هم پشتیبانی از این سیم کارت‌ها را در ویندوز ۱۰ شروع کرده است. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده ایسوس، لنووو، اچ پی و ... هم تولید محصولات سازگار با eSIM‌ها را آغاز کنند. 
 
تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به دانلودعکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام/ 


 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *