احداث بازار میوه و تره بار در مجاورت یک بیمارستان

10:16 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۹۵۵
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: در مجاورت یکی از بیمارستان‌های تهران شاهد احداث بازار میوه و تره بار هستیم و باید جلو این کار گرفته شود.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محمد حقانی در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که یک برنامه تلویزیونی به سفارش شهرداری تهران از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود. 

وی افزود: این برنامه هزینه‌های سنگینی برای مدیریت شهری داشته، اما به دلیل سفارشی بودن آن، هیچ جذابتی برای شهروندان ندارد. 

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به در پیش گرفتن یک رویه حذفی با کارکنان قدیمی شهرداری اظهارکرد: در حال حاضر شاهد هستیم که در روزهای پایانی عمر مدیریت شهری، برخورد حذفی با بعضی از کارکنان قدیمی به خصوص در حوزه معاونت حمل و نقل عمومی شهرداری شده است. 

حقانی ادامه داد: برخورد با افرادی که حدود ۱۲ سال همکاری ا مدیریت فعلی شهر را داشته اند در روزهای پایان مدیریت شهرداری به هیچ وجه مطلوب نیست. 

وی از احداث یک میدان میوه و تره بار در پارکینگ مجاور بیمارستان پارسیان در محدوده میدان فرهنگ تهران خاطرنشان کرد: زمین ۲ هزار و ۷۰۰ متری که دارای پهنه تجهیزات شهری است در حال تبدیل شدن به یک بازار میوه و تره بار است. 

وی تاکید کرد: باید جلوی این کار گرفته شود، زیرا احداث بازار میوه و تره بار مشکلی را حل نخواهد کرد. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *