آمریکا یک بار دیگر بی‌رحمی رژیم کره شمالی را محکوم می‌کند

4:00 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۸۷۲
رئیس‌جمهوری آمریکا ضمن تسلیت به خانواده این تبعه آمریکایی گفت: «آمریکا یک بار دیگر بی‌رحمی رژیم کره شمالی را محکوم می‌کند».
به گزارش گروه بین‌الملل ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به خبر درگذشت تبعه آمریکایی زندانی در کره شمالی که هفته گذشته در حالت کما آزاد شده بود، تأکید کرد که «اتفاقات بدی» در کشور بی‌رحم کره شمالی اتفاق افتاده است، اما دست‌کم این تبعه آمریکایی در کشور خودش در کنار والدینش درگذشت.

بنا بر گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، رئیس‌جمهوری آمریکا ضمن تسلیت به خانواده این تبعه آمریکایی گفت: «آمریکا یک بار دیگر بی‌رحمی رژیم کره شمالی را محکوم می‌کند».

بر اساس این گزارش، در بیانیه‌ای که در سایت کاخ سفید منتشر شده به نقل از ترامپ آمده است: «سرنوشت اوتو، عزم دولت من را برای جلوگیری از وقوع چنین تراژدی‌هایی و همچنین جلوگیری از به دام افتادن مردم بی‌گناه در دست رژیم‌هایی که به حاکمیت قانون و یا حقوق اساسی بشر اهمیتی نمی‌دهند، بیشتر خواهد کرد.»

«اوتو وارمبیر»، که چند روز پیش به مقامات آمریکایی تحویل داده شد،‌ در بیمارستانی در سینسیناتی، واقع در ایالت اوهایوی آمریکا جان سپرد. هم خانواده وی و هم مقامات بیمارستانی، این خبر را تأیید کرده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *