رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روایت عمو فیتیله‌ای از سفره افطار/بازگشت خسرو معصومی با کار کثیف/امپراتور در راه فجر+عکس

18:25 - 29 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۷۸۷
29 خرداد ماه 96 مصادف با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ساخت فیلم امپراتور از "حمید زرگرنژاد" اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، 29 خرداد ماه 96 مصادف با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ساخت فیلم امپراتور از "حمید زرگرنژاد" اشاره کرد.
 
همچنین گلایه‌های خسرو معصومی کارگردان سینما از وضعیت بیکاری در عرصه هنر یکی دیگر از اخبار مهم امروز بود.
 
تاکید محمد مسلمی بر سادگی در افطار، گریم متفاوت بازیگر هالیوود در فیلم بلید رانر و گفته‌های مهران مهام درخصوص سریال دردسر‌های عظیم 3 از جمله سایر اخبار امروز به شمار می‌روند.
 
بسته فرهنگی میزان 
بیکاری هنرمندان فاجعه است/مسئولین باید فکری به حال وضع بیکاران کنند
 
خسرو معصومی نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص آخرین وضعیت فیلم "کار کثیف" گفت: به تازگی مراحل تدوین کار کثیف توسط "محسن زندباف" آغاز شده و مراحل پس از تولید این اثر تا پایان دی ماه به طول خواهد انجامید.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
بسته فرهنگی میزان 
اعتقاد و سادگی سفره‌های افطار مهم‌ترین دلیل دورهمی‌ها در ماه رمضان بود/ در گذشته احترام روزه‌داران رعایت می‌شد
 
محمد مسلمی مجری برنامه «فیتیله»محمد مسلمی مجری برنامه «فیتیله» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: رنگ و  بوی ماه رمضان در گذشته با شرایط کنونی تفاوت زیادی پیدا کرده است. به یاد دارم در آن زمان بیشتر خانه‌ها حیاط داشتند و اعضای خانواده برای افطار در حیاط دور همدیگر جمع می‌شدند.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
بسته فرهنگی میزان 
بازیگر مطرح هالیوود در عملی شگفت‌انگیز 30 سال جوانتر شد+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گریم حیرت‌انگیز "هریسون فورد" در فیلم جدید "بلیدرانر 2049" باعث شگفتی بسیاری از تماشاگران سینما شده است. در این نوع از گریم وی به حدود 30 سال پیش خود بازگشته است.
 
در اصل این گریم نوع تازه‌ای تکنیک جلوه‌های ویژه سینما بوده که اسکورسیزی هم قصد دارد برای رابرت دنیرو در فیلم ایرلندی به کار ببرد. 
 
برای مشاهده ادامه این گزار اینجا کلیک کنید.
 
بسته فرهنگی میزان 
دردسرهای عظیم را پس از دستیابی به داستان منسجم می‌سازم/ بسیاری از بازیگران، از سینما به تلویزیون باز می‌گردند
 
مهران مهام تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم» درگفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: تمایل زیادی برای ساخت فصل سوم سریال «دردسرهای عظیم» دارم و حتی قصه آن را هم در ذهنم پرورانده‌ام البته باید با نویسنده و دیگر عوامل صحبت کنم.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
بسته فرهنگی میزان 
کارگردان فیلم ماهور با امپراتور به جشنواره فجر می‌آید/تکلیف قاتل اهلی امروز مشخص می‌شود
 
منصور لشکری قوچانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین وضعیت فیلم "قاتل اهلی" گفت: خوشبختانه به تازگی این فیلم پروانه نمایش را گرفته و امروز برای ثبت قرارداد و تعیین زمان اکران به شورای صنفی ارسال خواهد شد و به امید خدا تا ظهر زمان اکران این فیلم مشخص خواهد شد.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *