پیشروی گسترده ارتش سوریه در شرق حماه و شهر رقه/4 روستا از اشغال تروریست‌ها آزاد شدند

18:01 - 28 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۳۸۵
ارتش سوریه روز یکشنبه در ادامه عملیات خود علیه تروریست‌ها موفق شد 4 روستای دیگر را در شرق استان حماه از اشغال تروریست‌ها آزاد کند.
به گزارش گروه بین‌الملل ، ارتش سوریه روز یکشنبه در ادامه عملیات خود علیه تروریست‌ها موفق شد 4 روستای دیگر را در شرق استان حماه از اشغال تروریست‌ها آزاد کند.

نیروهای سوری روز یکشنبه با پشتیبانی جنگنده‌های روسیه موفق شدند مواضع داعش در شمال شرقی استان حماه را هدف قرار داده و پس از نبردی کوتاه، تروریست‌ها را وادار به عقب نشینی کنند.

در پی این عملیات ارتش سوریه موفق شد 4 روستا و همچنین چند نقطه راهبردی را از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کند.

پیشروی گسترده ارتش سوریه در شرق حمص/4 روستا از اشغال تروریست‌ها آزاد شدند

ارتش سوریه همچنین عملیاتی را در مناطق غربی شهر رقه انجام داده و موفق به آزادسازی منطقه «الکرادی» از اشغال تروریست‌های داعش شد.

بامداد روز یکشنبه نیروهای ارتش سوریه عملیاتی را در منطقه الکرادی آغاز کرده و موفق شدند خسارت و تلفات بسیاری را به مواضع رو به وخامت داعش در غرب رقه وارد کنند.

چند ساعت پس از آغاز این عملیات نیروهای سوری موفق شدند علاوه بر آزادسازی کامل منتطقه الکرادی، تروریست‌های داعش را وادار به عقب‌نشینی کنند.

پیشروی گسترده ارتش سوریه در شرق حمص/4 روستا از اشغال تروریست‌ها آزاد شدند

منابع ارتش نیز گزارش دادند به دلیل ضعیف شدن مواضع داعش در مناطق غربی شهر رقه انتظار می‌رود که نیروهای ارتش طی ساعات آینده چند روستای دیگر را نیز آزاد کنند.

منابع خبری در استان دیرالزور نیز گزارش‌ دادند که نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود موفق شدند منطقه «الطلیله» را نیز از اشغال داعش آزاد کنند.





 















ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *