رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کسب رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طرح ضیافت اندیشه اساتید

14:13 - 28 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۲۸۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کسب رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید، در استان فارس، خبر داد.
کسب رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طرح ضیافت اندیشه اساتیدبه گزارش گروه جامعه ،حجت الاسلام و المسلمین حمید مقامی با اعلام این خبر گفت: تقویت ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم ارتقای معرفت دینی این قشر فرهیخته، از ضروریات تحقق این امر است.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه و ضرورت این روند، طرح ضیافت استادان یکی از بزرگترین فرصت‌ها در این مسیر است که در همین راستا، این طرح با حضور ۱۹۱ عضو هیات علمی دانشگاه و با همکاری و مشارکت معاونت آموزشی دانشگاه، با عنوان‌های «اخلاق علمی و حرفه ای»، «اندیشه سیاسی اسلام»، «تاریخ تمدن اسلامی»، «معرفت شناسی اسلامی» و «اصول تعلیم و تربیت اسلامی» برگزار شد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این طرح از ۲۷ خرداد تا ۲۲ مرداد ۹۵ برگزار شده است، افزود: همچنین جلسه اختتامیه طرح ضیافت اندیشه استادان ۹۵، با اردوی زیارتی و فرهنگی تفریحی مشهد مقدس، با حضور ۷۰ نفر از اساتید و خانواده‌های آنها، برگزار شد.

مقامی گفت: هر سال از سوی دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، عملکرد دانشگاه‌های کشور بر اساس معیارهای مختلف در این زمینه بررسی می‌شود و دانشگاه‌های برتر دانشگاه‌های برتر مشخص و معرفی می‌شوند که دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اجرای این طرح در بین دانشگاه‌های استان فارس، رتبه نخست را کسب کرده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *