کارگردان فیلم ماهور با امپراتور به جشنواره فجر می‌آید/تکلیف قاتل اهلی امروز مشخص می‌شود

7:30 - 29 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۰۳۳
تهیه کننده قاتل اهلی گفت: امپراتور مضمونی اجتماعی داشته و کمی با فیلم‌های اخیر سینما تفاوت دارد و این تمایز را باید در امیدبخش بودن مضمون اثر برای جامعه دانست. زرگرنژاد فیلمنامه خوبی را نوشته و من هم نسبت به ساخت آن تمایل زیادی دارم.
منصور لشکری قوچانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین وضعیت فیلم "قاتل اهلی" گفت: خوشبختانه به تازگی این فیلم پروانه نمایش را گرفته و امروز برای ثبت قرارداد و تعیین زمان اکران به شورای صنفی ارسال خواهد شد و به امید خدا تا ظهر زمان اکران این فیلم مشخص خواهد شد.
 
وی درباره تهیه کنندگی فیلمی جدید در سال جاری افزود: در حال حاضر فیلمنامه "امپراتور" به نویسندگی "حمید زرگرنژاد" را برای دریافت پروانه ساخت به ارشاد ارسال کردیم و در صورت دریافت آن، "امپراتور" به کارگردانی خود زرگرنژاد را به فجر امسال خواهیم رساند.
 
قوچانی ادامه داد: این اولین سابقه همکاری من و زرگرنژاد است و با توجه به دو فیلم قبلی وی با نام‌های پایان خدمت و ماهور انتظار می‌رود که شاهد فیلمی منسجم و خوش ساخت باشیم.
 
تهیه کننده فیلم "قاتل اهلی" مضمون "امپراتور" را اینگونه روایت کرد: این فیلم مضمونی اجتماعی داشته و کمی با فیلم‌های اخیر سینما تفاوت دارد و این تمایز را باید در امیدبخش بودن مضمون اثر برای جامعه دانست. زرگرنژاد فیلمنامه خوبی را نوشته و من هم نسبت به ساخت آن تمایل زیادی دارم.

لشکری قوچانی با اشاره پایان حاشیه‌های قاتل اهلی خاطرنشان کرد: همه چیز تمام شده و ما به تفاهم کامل رسیده‌ایم. نسخه آماده اکران قاتل اهلی نسخه مورد تایید تهیه کننده و کارگردان بوده و من مطمئنم این فیلم یکی از بهترین آثار کیمیایی در این سالها خواهد بود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *