رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ادامه تظاهرات در لندن در پی آتش‌سوزی برج گرنفل+تصاویر

17:20 - 27 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۰۳۲
تعداد زیادی از ساکنان لندن در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت انگلیس در رابطه با وقوع آتش‌سوزی گسترده در برج «گرنفل» دست به تظاهرات زدند.
به گزارش گروه بین‌الملل ، در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در برج «گرنفل» در غرب لندن، تعداد زیادی از مردم این شهر در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت در این راستا تظاهرات کردند که این تظاهرات روز شنبه نیز ادامه یافته است.

ادامه تظاهرات در لندن در پی آتش‌سوزی در گرنفل

در حالی که عملکرد ضعیف دولت انگلیس در قبال این آتش‌سوزی خشم عمومی را برانگیخته است تعداد زیادی از مردم لندن با حضور در خیابان‌ها و سر دادن شعارهایی مانند «عدالت وجود ندارد، آرامش و صلح وجود ندارد»، نسبت به عملکرد ضعیف دولت انگلیس در رسیدگی به امور قربانیان این حادثه اعتراض کردند.

علاوه بر این منابع خبری گزارش دادند که تظاهراتی نیز برای ظهر روز شنبه در منطقه «کنزینگتون» لندن برنامه‌ریزی شده است.

ادامه تظاهرات در لندن در پی آتش‌سوزی در گرنفل

معترضان گفته‌اند که اقدامات لازم در رسیدگی و نجات قربانیان آتش‌سوزی در برج گرنفل صورت نگرفته و هنوز از تعدادی از ساکنان این برج صورت نگرفته است.

 رسانه‌های انگلیسی اسامی ۶۵ نفر را منتشر کردند که در آتش‌سوزی آسمان‌خراش «گرنفل» ناپدید یا کشته شده‌اند.

ادامه تظاهرات در لندن در پی آتش‌سوزی در گرنفل

بنا به گزارش رویترز روزنامه سان در تازه‌ترین شماره خود اسامی ۶۵ نفر از ساکنین آسمان‌خراش «گرنفل» را منتشر کرد که در آتش‌سوزی مهیب اخیر ناپدید و با احتمالا کشته شده‌اند.

ادامه تظاهرات در لندن در پی آتش‌سوزی در گرنفل

یش از این پلیس لندن اعلام کرده بودند که تا کنون آمار قربانیان به 30 نفر رسیده و پیش‌بینی می‌شود که به علت وسعت حادثه و وخیم‌بودن اوضاع عمومی برخی از حادثه‌دیدگان آمار قربانیان افزایش یابد.

بامداد روز چهارشنبه آتش‌سوزی مهیبی در در برج ۲۷ طبقه گرنفل در غرب لندن به وقوع پیوست که در پی این آتش‌سوزی تاکنون ده‌ها تن زخمی شده و از سرنوشت تعدادی نیز خبری در دست نیست.

ادامه تظاهرات در لندن در پی آتش‌سوزی در گرنفل

بنا به گزارش رسانه‌ها حدود ۶۰۰ نفر در این برج سکونت داشته‌اند و نگرانی‌هایی مبنی بر گرفتار شدن تعدادی از ساکنان در برج وجود دارد.






 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *