سازش پرونده 6 میلیاردی دیه در شورای حل اختلاف استان خراسان رضوی

14:48 - 26 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۶۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تلاش اعضای شعبه 196 شورای حل اختلاف مشهد به مختومه شدن پرونده دیه ی 6 میلیارد ریالی با صلح و سازش و صدور گزارش اصلاحی منجر شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف خراسان رضوی، با تلاش رئیس و اعضاء شعبه 196 شورای حل اختلاف مستقر در دادسرای ناحیه 6 مشهد ، پرونده ای با موضوع ایراد صدمه ی بدنی غیرعمدی در اثر بی احتیاطی در امر رانندگی با صلح و سازش مختومه شد.

پرونده مبنی بر تصادف جرحی بین یکدستگاه اتومبیل وانت نیسان و دوچرخه بوقوع پیوست که منجر به مصدومیت شدید و محجور شدن راکب دوچرخه شد در همین خصوص پس از پیگیری ها و ارشادات مؤثر و مستمر همکاران شعبه و طول درمان های متعدد شاکی ، طی چندین جلسه با طرفین،گزارش اصلاحی تنظیم و به نظر معاون دادستان رسید  که جهت دریافت دیه به مبلغ شش میلیارد ریال طبق برگه های پزشکی قانونی به بیمه مقصر معرفی شدند.

 بیمه مبلغ دو میلیارد ریال آن را به نامبرده پرداخت و الباقی را به شماره حسابی که از طریق دایره سرپرستی اعلام شده ، واریز نمودند و در نتیجه نامبرده در کوتاهترین مدت به مبلغ دیه خود رسیدند که بتوانند حداقل هزینه های درمان را جبران و در کنار بیماری و از کارافتادگی دچار مشکلات مالی نباشند . 
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *