رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از دست دادن شب‌های قدر از دست دادن دین و دنیاست/برای بازی در داستان زندگینامه اهل بیت دست‌افشان می‌روم

11:30 - 23 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۴۱۷
بازیگر مختارنامه گفت: من در سالهای پیش در هیات‌های مشخصی می‌رفتم اما این روزها به دلیل مشغله کاری در شب‌های قدر هیات یا مسجدی که نزدیک باشد و مداحش دم گرمی داشته باشد را رفته و تا صبح لنگر می‌اندازم و با خدا خلوت می‌کنم.
انوش معظمیانوش معظمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌‌و‌گو  با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص علاقه شخصی خود برای بازی در فیلمی با مضمون و محتوای زندگی "حضرت علی (ع)" گفت: من همواره دغدغه بازی در فیلمی با محوریت داستانی زندگی مولای متقیان را داشته و دارم. من برای بازی در چنین اثری دست‌افشان و پاکوبان خواهم رفت.
 
وی در همین راستا ادامه داد: من یک آدم مذهبی هستم و فارغ از مثبت و یا منفی بودن نقش دوست دارم تا در چنین آثاری با موضعیت اهل بیت به ایفای نقش بپردازم اما برایم مهم است که آن نقش جای کار داشته باشد و مفهوم را به درستی بیان کند.
 
بازیگر سریال مختارنامه با اشاره به سریال "امام علی(ع)" تاکید کرد: ما به آثاری مثل سریال امام علی‌(ع) نیاز داریم. وقتی بعد از این همه سال این سریال را می‌بینم دست مریزاد می‌گویم. در این سریال داریوش ارجمند، محمدرضا شریفی‌نیا و دیگران فوق‌العاده بودند.
 
بازیگر نقش حرمله با اشاره به بازی کریم اکبری مبارکه در نقش ابن‌ملجم افزود: در سریال امام علی(ع) کریم اکبری مبارکه نقش ابن‌ملجم را بی‌نظیر ایفا کردند و به نظرم جرات می‌خواهد که پس از وی کسی سراغ این نقش برود.
 
معظمی با اشاره به برگزاری مراسم شب قدر خاطرنشان کرد: من در سالهای پیش در هیات‌های مشخصی می‌رفتم اما این روزها به دلیل مشغله کاری در شب‌های قدر هیات یا مسجدی که نزدیک باشد و مداحش دم گرمی داشته باشد را رفته و تا صبح لنگر می‌اندازم و با خدا خلوت می‌کنم. من قطعاً هرساله در مراسم شب قدر شرکت می‌کنم به نظر من به هیچ وجه نباید این شب‌ها را از دست داد چون از دست دادن این شب‌ها باختن در دین و دنیا است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *