اعتراف یک سارق به سرقت 100 راس دام

16:10 - 22 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۳۴۶
جانشین انتظامی شهرستان سنقر از کشف 100 رأس دام سرقتی در نتیجه تعامل صورت گرفته با پلیس آگاهی شهرستان قروه خبر داد.
اعتراف یک سارق به سرقت 100 راس دامبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ "غضبان احمدی فرد " اظهار کرد: در پی شناسایی یک دستگاه پژو پارس با سه سرنشین که نسبت به سرقت احشام در روستاهای شهرستان‌های سنقر و قروه اقدام می‌کنند، لذا توقیف و دستگیری سرنشینان خودرو به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: خودروی موردنظر نیمه‌های شب توسط عوامل انتظامی مشاهده شد که به سمت شهرستان قروه در حرکت است، لذا بلافاصله با تعامل و همکاری صورت گرفته با پلیس آگاهی شهرستان قروه در یک عملیات غافلگیرانه و مشترک در حوزه استحفاظی آن شهرستان، با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو متوقف و یک نفر نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل پلیس آگاهی این انتظامی با اخذ نیابت قضائی متهم را از آگاهی شهرستان قروه به شهرستان سنقر منتقل کردند که پس از انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی ۹ فقره سرقت احشام، جمعاً به تعداد ۱۰۰ رأس گوسفند با همدستی دو نفر دیگر در شهرستان سنقر کشف شد.

سرهنگ احمدی فرد با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعددی در زمینه سرقت است، گفت: در این راستا پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد، همچنین تلاش جهت شناسایی و دستگیری دیگر سارقان ادامه دارد. 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضائی به دلیل پیگیری، حمایت و تعامل همیشگی با انتظامی شهرستان، به مردم توصیه کرد:برای پیشگیری از وقوع سرقت اموال، از وسایل و تجهیزات ایمنی و بازدارنده مناسب استفاده کنند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *