اخبار منتشره در رابطه با پرونده قضایی بانوی وشوکار سمیرمی کذب است

10:16 - 22 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۲۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
روابط عمومي دادگستري اصفهان اعلام كرد: اخبار منتشره در خصوص پرونده قضایی بانوی ووشوکار سمیرمی کذب است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، روابط عمومی دادگستری استان اصفهان اعلام كرد:اخبار منتشره در خصوص پرونده قضایی بانوی وشوکار سمیرمی کذب است.


روابط عمومي دادگستري اصفهان ضمن اعلام این خبر و انتشار بیانیه‌ای اظهارات بانوی وشوکار سمیرمی که چندی پیش در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را کذب اعلام نمود و این اقدام را مصداق نشر اکاذیب دانست.

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان اعلام داشت: پرونده قضایی بانوی وشوکار سمیرمی متشکله در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان هیچگونه ارتباطی با اهداء مدال وی به رییس جمهور منتخب نداشته و اخبار منتشره در این خصوص کذب است.

این روابط عمومی موضوع را بدین گونه تشریح کرد: نامبرده به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق هیاهو و ایجاد تجمعات غیر قانونی به اتفاق چند نفر دیگر به دادسرا احضار و اتهامات در این خصوص به وی تفهیم شده است و در نهایت همگی با صدور قرار تأمین قانونی آزاد و پرونده در حال سیر تحقیقات تکمیلی است و برای خانم شهربانو منصوریان نیز قرار تأمین التزام به حضور با وجه التزام یکصد میلیون ریال صادر و به وی ابلاغ شده است.

در پایان با عنایت به مراتب یاد شده اعلام می‌دارد پرونده قضایی متشکله در خصوص بانوی وشوکار سمیرمی هیچگونه ارتباطی به اهداء مدال وی به جناب آقای حسن روحانی نداشته و شایسته است بانوی قهرمان و افتخار آفرین کشور از نشر اینگونه اظهارات کذب که می‌تواند مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی باشد خودداری کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *