حافظ در کانال 79 هزار واحدی ماند/ فرابورس 2 واحد رشد کرد

13:15 - 20 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۵۱۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شاخص بورس و اوراق بهادار در بیستمین روز از خرداد ماه سال ۹۶، با رشد ۹۷ واحدی به پله ۷۹ هزار و ۸۵۵ واحدی رسید.
حافظ در کانال 79 هزار واحدی ماند/ فرابورس 2 واحد رشد کردبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۹۷ واحد رشد به پله ۷۹ هزار و ۸۵۵ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۳۸۸ هزار و ۷۹۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹۳۷ میلیون و ۳۱۷ هزار ریال در بیش از ۳۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (هم‌وزن) ۶ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۹۷ واحد، شاخص بازار دوم ۴۲۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۰۳ واحد، شاخص بازار اول ۳۱ واحد و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۲ واحد رشد را تجربه کردند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز آسان پرداخت پرشین، بانک ملت، پارس خودرو و زامیاد با روند صعودی و پلی اکریل، سرمایه گذاری ملت و سرمایه گذاری سایبا با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۲ واحدی به پله ۹۰۳ واحدی رسید.. همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۲۴ هزار و ۱۳۵ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون و ۱۳۳ هزار ریال در بیش از ۲۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند کاهشی روبرو بودند و سهامی ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت لاوان، صنایع فولاد آلیاژی یزد، صنایع بهداشتی ساینا و سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند صعودی به کار خود پایان دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *