اجرای طرح مشاوره به فرزندان کارکنان دادگستری کرمان

9:26 - 20 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۳۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مشاوره در شناخت و نحوه تعامل والدین با فرزندان موثر است از ارائه خدمات مشاوره به فرزندان کارکنان دادگستری استان کرمان در طول سال خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با بیان اینکه مشاوره در شناخت و نحوه تعامل والدین با فرزندان موثر است از ارائه خدمات مشاوره به فرزندان کارکنان دادگستری استان کرمان در طول سال خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ارائه این خدمات به منظور شناخت ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری کودکان در سنین ۳ تا ۱۵ سال است.

این مقام قضائی بیان داشت: هدف از برگزاری این مشاوره ها، گرفتن تست شخصیت از کودکان برای شناسایی مشکلات و ارائه راه حل مناسب برای آن‌ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه برای شناخت و نحوه تعامل با فرزندان، مشاوره امر مهم و بسیار ضروری می‌باشد، گفت: در طول برگزاری این دوره، به بیش از یکصد نفر از فرزندان کارکنان و به میزان هفتاد ساعت مشاوره شده اند.

معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان  افزود: طرح ارائه مشاوره به فرزندان کارکنان دادگستری کرمان از سال گذشته آغاز و در سال جاری نیز با قوت ادامه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *