رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشروی گسترده نیروهای سوری در استان حمص و حلب/مواضع داعش زیر آتش بی‌امان ارتش سوریه+تصاویر

17:16 - 16 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۳۶۹
ارتش سوریه طی عملیات خود در شرق استان حمص و نیز شرق حلب پیشروی گسترده‌ای داشته و موفق شده است مناطق بسیاری را از اشغال تروریست‌ها آزاد کند.
به گزارش گروه بین‌الملل ، ارتش سوریه طی عملیات خود در شرق استان حمص و نیز شرق حلب پیشروی گسترده‌ای داشته و موفق شده است مناطق بسیاری را از اشغال تروریست‌ها آزاد کند.

ارتش سوریه روز سه‌شنبه عملیاتی را در مناطق شرقی استان «حمص» و در مناطق اطراف شهر تدمر(پالمیرا) انجام داده است.

پیشروی گسترده ارتش سوریه در استان حمص و شرق حلب

در این عملیات که در امتداد جاده تدمر به دیرالزور انجام شد نیروهای ارتش موفق شدند چندین منطقه را از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند.

بنا به گزارش منابع ارتش در این عملیات دست‌کم 30 تروریست داعش به هلاکت رسیده و 5 خودروی زرهی متعلق به تروریست‌ها نیز منهدم شدند.

پیشروی گسترده ارتش سوریه در استان حمص و شرق حلب

نیروهای ارتش سوریه که روز شنبه موفق شدند کنترل کامل شهر «المسکنه» در شرق حلب را بر عهده بگیرند ویدئوی مربوط به این پیشروی را منتشر کردند.

این ویدئو که روز دوشنبه منتشر شده نشان می‌دهد که نیروهای ارتش مواضع داعش در شهر المسکنه را هدف حملات هوایی و خمپاره‌ای خود قرار داده  و موفق شدند آخرین موضع داعش در شرق حلب را آزاد و خسارات سنگینی به تروریست‌ها وارد کنند.

پیشروی گسترده ارتش سوریه در استان حمص و شرق حلب

بنا به گزارش منابع محلی، ارتش سوریه از آغاز سال جاری تاکنون موفق شده است بیش از 3 هزار کیلومتر از اراضی شرق حلب را از اشغال تروریست‌ها آزاد کند.

در مناطق شرقی استان حماه نیز نیروهای ارتش عملیات خود علیه تروریست‌های داعش را ادامه داده و روز دوشنبه با انجام عملیات در شهر «سلامیه» موفق شدند جاده مناطق نفتی این شهر را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

نیروهای ارتش روز سه‌شنبه عملیاتی را در شهر «عقارب» انجام دادند و موفق شدند دو روستا را در مناطق اطراف این شهر آزاد کنند.














ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *