هنوز فیلمی شایسته درباره امام خمینی(ره) ساخته نشده است/مسئولین باید به هنرمندان اعتماد کنند

15:00 - 14 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۵۳۳
کارگردان فیلم "دوران سرطانی" گفت: بدون شک ساخت آثاری درباره تاریخ معاصر و الاخصوص شخصیت امام راحل لازم است اما متاسفانه تولید چنین آثاری مشاهده نمی شود.
حسین شهابی نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره ساخت آثار تاریخ معاصر و مخصوصاً فیلمی در خصوص شخصیت "امام خمینی(ره)" گفت: بدون شک ساخت آثاری درباره تاریخ معاصر و الاخصوص امام راحل لازم است اما متاسفانه تولید چنین آثاری در سینمای ایران دیده نمی‌شود.
 
وی ساخت آثار تاریخ معاصر را سخت دانست و افزود: من به شخصه هنوز اثری درخور و شایسته درباره "امام خمینی (ره)" را در سینما ندیده‌ام و به نظرم این مشکل بیشتر به سمت مسئولین فرهنگی و حامیان این فیلم‌ها بر می‌گردد. باید گفت‌وگوی ویژه‌ای بین مسئولین و هنرمندان صورت گیرد تا فیلمسازان بتوانند به این مسائل بپردازند.
 
کارگردان فیلم "آزاد به قید شرط" وجود اعتماد را مهم‌ترین عامل در ساخت چنین آثاری دانست و خاطرنشان کرد: در صورت ایجاد گفتمان درباره چنین آثاری، مسئولین و حامیان می‌توانند به هنرمندان اعتماد کنند و این اعتماد حضور کارگردانان بزرگ را افزایش داده و طبعاً شاهد آثاری با کیفیت درباره تاریخ معاصر و شخصیت امام راحل(ره) خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
 
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *