تهدید آمریکا از سوی رهبر کره شمالی؛ خانه شیاطین را خاکستر می‌کنیم

14:16 - 10 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۸۰۸
رسانه‌های کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کردند که هر زمانی بخواهیم از موشک‌های قاره‌پیما استفاده می‌کنیم.
خانه شیاطین را خاکستر می‌کنیم/قادر به شلیک موشک قاره‌پیما در هر زمانی هستیم
به گزارش گروه بین‌الملل ، رسانه‌های کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کردند که هر زمانی بخواهیم از موشک‌های قاره‌پیما استفاده می‌کنیم.

«رودونگ سنیمون»، روزنامه رسمی کره شمالی، روز چهارشنبه طی مطلبی با عنوان «کسی قادر به متوقف کردن قدرت هسته‌ای ما نخواهد بود» نوشت: آماده‌ایم تا با دستور «کیم جونگ-اون» هر زمانی موشک قاره‌پیما شلیک کنیم و کسی قادر به متوقف کردن ما نخواهد بود.

در این یادداشت خطاب به آمریکا آمده است: آمریکا باید این نکته را درک کند که «ما می‌توانیم خانه شیاطین را با سلاح‌های هسته‌ای خاکستر کنیم» یک تهدید پوشالی نیست.

در همین حال وزات دفاع آمریکا نیز روز گذشته مدعی شد که در نخستین آزمایش سامانه ضد موشکی خود یک موشک بالستیک قاره‌پیما را با موفقیت هدف قرار داده است. 

آژانس دفاع موشکی آمریکا در بیانیه خود آورده است که این سامانه رهگیر موشکی در پایگاه نیروی هوایی «واندنبرگِ»  کالیفرنیا آزمایش شد و هدف موشکی خود را با موفقیت هدف قرار داده و نابود کرد.

آمریکا در حالی از آزمایش موفقیت‌آمیز سامانه ضد موشکی خود خبر می‌دهد که به تازگی کره‌شمالی اعلام کرده است موشک‎های بالستیک این کشور به گونه‌ای است که می‌تواند تمام خاک آمریکا را هدف قرار دهد.











ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *