باید در انتخابات شورا‌ها اعلام می‌شد که یک لیست مخفی وجود دارد/ایجاد رقابتی غیر تخصصی در انتخابات شورا

10:06 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۲۷۹
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیش از برگزاری انتخابات شورا‌ها بهتر بود اعلام شود که یک لیست مخفی وجود دارد و قرار است اعضای این لیست وارد شورای شهر تهران شوند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، اقبال شاکری در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که کتابخانه پارک شهر مدتی است به دلیل بازسازی تعطیل شده است. 

وی افزود: اگر چه این بازسازی برعهده شهرداری تهران نیست، اما باید این موضوع هر چه سریع‌تر پیگیری شود. 

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر دفاع از حقوق شهروندان اظهارکرد: چندین بار در خصوص رسیدگی به تخلفات شورا‌ها شکایت هایی را اعلام کرده ایم، اما تاکنون شاهد این اتفاق نبوده ایم. 

شاکری ادامه داد: در فرآیند پیگیری، تاکنون از شفاف سازی و حضور در مکان‌های شیشه‌ای چیزی ندیده ایم. 

وی در خصوص ورود اعضای جدید به شورای پنجم در قالب یک لیست تصریح کرد: اگر قرار بود این چنین شود، بهتر بود از ابتدا اعلام می‌شد که یک لیست مخفی وجود دارد و قرار نیست فرد دیگری غیر از این اعضا به شورا وارد شود. 

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر قرار بود تن‌ها اعضای یک لیست وارد شورای شهر تهران شوند، چرا بیش از سه هزار نفر را به عنوان کاندیدا پذیرفتند تا آن‌ها در انتخابات شرکت کرده و هزینه هایی را برای تبلیغات متحمل شوند. 

شاکری با انتقاد از دو قطبی کردن شهروندان گفت: در لیست اعضای وارد شده به شورای شهر تهران تخصص کمتر دیده شده و همین موضوع می‌تواند مشکل ساز شود. 

وی تاکید کرد: در انتخابات شوارها، رقابتی غیر تخصصی و غیر کارشناسانه انجام شد و تقاضای ما رقابتی تخصصی و کارشناسانه بود. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *