آخرین وضعیت بدلکار سریال پایتخت/گیشه سینمای جهان در دستان دیو و دلبر/بردپیت میهمان شاهرخ خان شد+عکس

16:45 - 07 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۷۰۵
هفتمین روز از خرداد ماه 96 با اخبار و حواشی متعددی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به بروز سانجه رانندگی در فیلمبرداری مجموعه پایتخت 5 اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، هفتمین روز از خرداد ماه 96 با اخبار و حواشی متعددی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به بروز سانجه رانندگی در فیلمبرداری مجموعه پایتخت 5 اشاره کرد.
 
همچنین مصاحبه با صدیقه کیانفر و گلایه‌های این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از دیگر اخبار قابل توجه این روز از عرصه هنر بود.
 
ملاقات شاهرخ خان ستاره سینمای بالیوود با برد پیت، چاپ آثار جدید علیرضا قزوه و فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای جهان از جمله سایر اخبار امروز به حساب می‌آیند.
 
بسته فرهنگی میزان 
آخرین وضعیت بدلکار پایتخت 5 /انتقال به تهران برای جراحی
 
الهام غفوری تهیه کننده سریال تلویزیونی "پایتخت ۵ " در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: حادثه برای سریال "پایتخت" سر صحنه سریال و هنگام ضبط یکی از سکانس‌ها برای بدلکار این مجموعه رخ داده است.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
آخرین وضعیت بدلکار سریال پایتخت/گیشه سینمای جهان در دستان دیو و دلبر/بردپیت میهمان شاهرخ خان شد+عکس 
مجموعه شعرهای رمضانیه را به چاپ می‌رسانم/امسال دو اثر جدیدم به بازار می‌آید
 
 علیرضا قزوه نویسنده و شاعر انقلابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه ادبیات گفت: به امید خدا امسال دو مجموعه دیگر را تالیف و به چاپ خواهم رساند. این روزها مشغول کار روی این دو اثر هستم و به زودی آنها را آماده نشر خواهم کرد.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
بسته فرهنگی میزان 
پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2017 را بشناسید/دیو و دلبر سینمای جهان را در دست گرفتند+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فروش جهانی فیلم‌های روی پرده اکران در سرتاسر جهان همواره یکی از جذاب‌ترین اخبار در حوزه سینما محسوب می‌شود و این بار به رتبه بندی این آثار در پنج ماه نخست ماه میلادی پرداخته است.
 
براساس این جدول فیلم سینمایی "دیو و دلبر" در رتبه نخست جدول پرفروش‌ترین فیلم سال جدید میلادی ایستاده است. فیلم‌های "سرنوشت خشن‌ها"، "نگهبانان کهکشان ۲ "، "لوگان" و "کونگ" رتبه‌های دوم تا پنجم جدول را در دست دارند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
بسته فرهنگی میزان 
اشک‌های صدیقه کیانفر مقابل دوربین میزان جاری شد/همه زندگی‌ام را از دست داده بودم/حسن فتحی من را کمک کرد+عکس
 
صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به چگونگی ورود خود به عرصه هنر و بازیگری گفت: من در آبادان زندگی می‌کردم و برای گرفتن دیپلم به صورت شبانه درس می‌خواندم چون موقعیتی پیش آمده بود که مجبور شدم زمانم را برای کار کردن صرف کنم.
 
وی ادامه داد: در زمان تحصیل، یک دبیر ادبیات داشتیم که استاد تئاتر، رادیو و نمایش هم بود و او از من سوال کرد که چرا وارد رادیو نمی‌شوی؟!
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
 بسته فرهنگی میزان
برد پیت و شاهرخ خان با هم ملاقات کردند/بازیگر فیلم تروی: در بالیوود شانسی ندارم+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، برد پیت، ستاره محبوب هالیوود در این روز‌ها سرگرم تبلیغ برای فیلم جدیدش است. او در طی سفرش به هند با شاهرخ خان ستاره پرآوازه بالیوود هم دیدار کرد و از جمله گفت که به خاطر ناتوانی در رقص و آواز در بالیوود شانسی نمی‌داشت.
 
برد پیت که در ماه‌های اخیر بیشتر به خاطر جدایی از آنجلینا جولی خبرساز شده بود، در این روز‌ها سرگرم برگزاری توری در نقاط مخلف جهان برای معروفی و تبلیغ فیلم جدیدش است.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *