مبلغان خطر ترویج مسیحیت تبشیری را جدی بگیرند

14:44 - 07 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۵۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دشمن قصد لاییک کردن جوانان را دارد، تلقین این افکار ذهن و روح جوان را تحت تاثیر قرار می‎دهد و او را مستعد گرایش به مسیحیت می‎کند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی قضایی ،  حجت الاسلام قاسم عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد گفت: استان مرکزی با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 400 هزار نفر دارای ویژگی های خاصی است که باید مورد اهمیت واقع شود.

وی تصریح کرد: شرایط مهاجرتی و آب و هوایی استان باعث می شود توجه بر ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام عبداللهی بر لزوم پیشگیری از جرائم در بخش های مختلف تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی استان برای پیشگیری از جرائم از تمام پتانسیل و امکانات خود استفاده می‌کند و در برخورد با متخلفان کوتاه نخواهد آمد.

وی اظهار داشت: یکی از مباحثی که امروز در اولویت قرار دارد تمرکز دشمن برای تبلیغ مسیحیت در بین جوانان است.

این مقام مسئول هشدار داد: خطر ترویج مسیحیت تبشیری احساس می شود، خوشبختانه آمار زیاد نیست اما همین کم هم نباید باشد.

وی خاطرنشان کرد: بحث تکفیری امری دیگرست که از چشمان تیزبین دستگاه قضا دور نیفتاده است جامعه روحانیت باید به این مباحث نگاه ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبداللهی همچنین تیشه زنی به مبانی اعتقادی را یکی دیگر از شاخصه های مهم تلقی کرد و افزود: فضای مجازی به زندگی و اعتقادات دینی ما ضربه وارد کرده است و امروز کمتر خانواده ای را می‌توان یافت که از شبکه های اجتماعی استفاده نکند.

وی ادامه داد: به واسطه افزایش فضای اجتماعی ارتباطات بیشتر شده است و همین افزونی ارتباط ها باعث شده برخی افراد به بیراهه روند و باعث شود ابعاد ناپسندی پیدا کند که به ناهنجاری اجتماعی منجر شود، دشمن همیشه بیدار و هشیار است ما نیز با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان و مبلغان می توانیم در برابر تهاجمات ایستادگی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در پایان با تأکید بر اینکه فضای مجازی حریم زندگی زناشویی و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان را نشانه رفته است، تصریح کرد: جامعه روحانیت به ویژه مبلغان اعزامی باید از هر فرصتی نهایت استفاده را برای آشنایی نسل جوان از خطرات آسیب های اجتماعی ببرند.


برچسب ها: خبرگزاری میزان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *