فرمانده کارکُشته ارتش ایران را بشناسید/ از فرماندهی تیپ نوهد تا دریافت درجه سرتیپی از فرمانده کل قوا + تصاویر

21:00 - 07 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۴۸۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر نوذر نعمتی متولد ۱۳۴۴ در شهرستان فیروزآباد فارس است که در ۲۰ سالگی و سال ۱۳۶۴ به استخدام ارتش درآمد و مدت ۱۲۸ ماه در مناطق عملیاتی مختلف خدمت کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امیر نوذر نعمتی متولد ۱۳۴۴ در شهرستان فیروزآباد فارس است که در ۲۰ سالگی و سال ۱۳۶۴ به استخدام ارتش درآمد و مدت ۱۲۸ ماه در مناطق عملیاتی مختلف خدمت کرده است.

امیر نوذر نعمتی

امیر سرتیپ نوذر نعمتی از جمله فرماندهانی است که عهده دار فرماندهی دو تیپ عمده و استراتژیک نزاجا تیپ هوابرد شیراز و تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) را در کارنامه فرماندهی خود دارد.

امیر حیدری و امیر نعمتی به همراه اعضان یگان تیپ نوهد

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهارم دی ماه سال ۹۳ و هنگام انتصاب امیر نعمتی به سمت فرماندهی جدید تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) نیروی زمینی ارتش، درباره او می‌گوید: "وی از نیروهای با تجربه، با مهارت و با دانش نظامی بسیار بالا است که از دوره ستوانی در رسته تکاوری بوده است".

امیر نعمتی

امیر نعمتی که معاونت هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش را نیز در زمره مسئولیتهای خود دارد، در تاریخ ۱۶ دی سال ۹۵ با پیشنهاد امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و تصویب فرمانده کل ارتش، "جانشین فرمانده نزاجا" شد؛ او هم اکنون نیز این مسئولیت را بر عهده دارد.

امیر نوذر نعمتی

گفتنی است در بیست و هفتم دی ماه سال پیش امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده و امیر علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با دستان مبارک مقام معظم رهبری به درجه سرتیپی ارتقا پیدا کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *