رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز فروش بلیت نیم بها در سینمای ایران/دم سرخ‌ها به گیشه نزدیک می‌شوند/فیلمبرداری به وقت شام به مهدی جعفری رسید

15:00 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۲۹۶
سینمای ایران در اولین هفته از خرداد ماه سال 96 با اخبار و حواشی متعددی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و برنامه سینماهای کشور برای اکران سحر تا افطار اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینمای ایران در اولین هفته از خرداد ماه سال 96 با اخبار و حواشی متعددی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و برنامه سینماهای کشور برای اکران سحر تا افطار اشاره کرد.
 
از دیگر اخبار مهم سینماهای ایران در هفته گذشته می‌توان به جانشینی مهدی جعفری فیلمبردار سینمای ایران به جای محمود کلاری در آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا اشاره کرد.
 
همچنین فروش 5 میلیارد تومانی فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2 پس از 10 روز و همچنین روزنمایی از پوستر جشنواره فیلم کودک و نوجوان یکی دیگر از اخبار قابل توجه در اولین هفته خرداد بود.
 
حاتمی کیا 
حاتمی‌کیا دو هفته دیگر به وقت شام پرواز می‌کند/مهدی جعفری جایگزین محمود کلاری شد
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "به وقت شام" به کارگردانی "ابراهیم حاتمی‌کیا" جدیدترین ساخته این کارگردان صاحب سبک سینمای دفاع مقدس محسوب شده که پس از اخذ پروانه ساخت هم‌اکنون آخرین روزهای مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
مهدویان 
کارگردان ماجرای نیمروز به سراغ بمب‌گذاری هفتم تیرماه رفت/ترور سرچشمه به زودی کلید می‌خورد
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم جدید محمدحسین مهدویان برخلاف انتظارها برای ساخت اثری سینمایی، فیلمی مستند خواهد بود.
 
این درحالی است که پیش از این مهدویان در صفحه اینستاگرام خود از شروع نگارش فیلمنامه جدید خود خبر داده بود. حال باید دید مهدویان در حسین ساخت این فیلم به ساخت تازه‌ترین نسخه سینمایی خود فکر می‌کند یا نه.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

فصل نرگس 
بلیت سینما در ماه رمضان نیم‌بها می‌شود/سینما در آستانه فصل نرگس
 
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص نتیجه جلسه شورا در تاریخ ۱ خرداد ۹۶ گفت: قرارداد ۲ فیلم سینمایی "فصل نرگس" در گروه استقلال بعد از "رگ خواب" به ثبت رسید.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
جشنواره کودک 
پوستر سی‌اُمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان رونمایی شد
 
به گزارش گروه فرهنگی ، به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اين آيين با حضور عليرضا رضاداد دبير سي‌اُمين جشنواره بين المللى فيلمهاى كودكان و نوجوانان، دكتر مهدى جمالىنژاد شهردار اصفهان، على قاسمزاده معاون فرهنگى اجتماعى شهردارى اصفهان، حبيب ايل بيگى مدير كل اداره نظارت و ارزشيابى سازمان سينمايى و جمعى از مدیران فرهنگی و هنری  اصفهان و چهره‌هاى مطرح سينماي ايران همچون مرضيه برومند، هنگامه قاضياني، كوروش تهامي، فرشته طائرپور، فريال بهزاد، ستاره اسكندري، مرضيه محبوب و هومن برق نورد، مدیران ستاد برگزاری جشنواره، اصحاب رسانه و جمعی از علاقمندان در محل كتابخانه مركزي شهرداري اصفهان برگزار شد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 نهنگ عنبر
نهنگ عنبر پنج میلیاردی شد/استقبال گیشه از ویلایی‌ها+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "نهنگ عنبر2" ساخته سامان مقدم منتشر شد.
 
از نکات بارز جدول فروش این هفته از سینمای ایران می‌توان به افزایش فروش فیلم ویلایی‌ها و ارتقا رتبه این اثر به عنوان فیلم چهارم باکس آفیس ایران اشاره کرد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 صدرعاملی
"چشم عروسك" فیلم جدید رسول صدرعاملی با فیلمنامه‌ای از پرویز شهبازی
 
به گزارش سینما تیکت درخواست پروانه ساخت فیلم سینمایی «چشم عروسک» به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی با پایان رسیدن نگارش فیلمنامه توسط پرویز شهبازی به سازمان سینمایی ارائه خواهد شد.
 
تجربه مشترک صدرعاملی، شهبازی و ردایی قرار است برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 هومن سیدی
"دم سرخ ها" را آخر خرداد کلید می‌زنیم/ خبر جدید از فیلم هومن سیدی
 
سعید سعدی تهیه‌کننده سینما با اشاره به جدیدترین فعالیت‌های سینمایی خود گفت: در حال حاضر مشغول کار روی پروژه سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از این فیلم جلوی دوربین رفته است، بیان کرد: در حال حاضر سکانس‌های مربوط به لوکیشن احمدآباد مستوفی در حال فیلمبرداری است و تمام بازیگران این پروژه جلوی دوربین رفته اند. 
 
برایی مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *