یورش ارتش عراق به قلب داعش/چند منطقه دیگر در غرب موصل آزاد شد

11:07 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۲۲۸
نیروهای ارتش و پلیس عراق روز شنبه موفق شدند که شمار دیگری از مناطق تحت اشغال در غرب موصل را آزاد کنند.
ارتش عراقبه گزارش گروه بین‌الملل ، فرماندهی عملیات "قادمون یا نینوی" روز شنبه اعلام کرد که نیروهای ارتش و پلیس عراق توانستند در عملیاتی جدید شماری از مناطق بخش غربی موصل را آزاد کنند.

نیروهای بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) نیز روز گذشته در ادامه عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش موفق شدند 5 روستای دیگر در غرب موصل را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

حشدالشعبی در عملیات روزهای گذشته خود به فرماندهی «حیدرالعامری» علیه تروریست‌های داعش موفق شدند 5 روستای «کبیسه شمالی»، «کبیسه جنوبی»، «قابوسیه»، «حاتمیه» و یک روستای دیگر را در غرب استان نینوی از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند.

در این عملیات نیروهای بسیج مردمی یک خودروی بمب‌گذاری شده متعلق به تروریست‌ها را پیش از رسیدن به مواضع خود منهدم کردند.

در ادامه این عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق قصد دارند تا شهرک «بعاج» را به طور کامل  از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند.

نیروهای بسیج مردمی عراق روز گذشته در بیانیه‎ای اعلام کردند که مرحله دوم آزادسازی روستاهای غرب منطقه القیروان در استان نینوا آغاز شده است.

بنابر گزارش رسانه جنگی نیروهای بسیج مردمی عراق چهارشنبه شب عملیات آزادسازی مناطق غرب القیروان به منظور آماده سازی فضا برای یورش به مراکز داعش در شهر البعاج واقع در مرزهای عراق و سوریه آغاز شده است.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *