درگیری مسلحانه در قطار آمریکا/3 تن کشته و زخمی شدند+تصاویر

8:44 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۱۳۴
پلیس آمریکا اعلام کرد که در پی سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه دو زن و درگیری در قطاری در «پورتلند» دو تن کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.
به گزارش گروه بین‌الملل ، پلیس آمریکا اعلام کرد که در پی سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه دو زن و درگیری در قطار دو تن کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

پلیس امریکا

خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد: در پی تهمت و شعارهای نژادی یک مرد در قطار پورتلند علیه دو زن جوان مسلمان و ایجاد درگیری با سلاح سرد دو تن کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

سخنگوی پلیس نیز در مصاحبه با سی.ان.ان گفت: مشخص نیست که عامل این حادثه با سر دادن شعارها مستقیما دو زن جوان که گفته می‌شود مسلمان بوده‌اند و یکی از آنها نیز حجاب داشته را خطاب قرار داده است یا خیر.
 
امریکا

 
یکی از مقامات پلیس گزارش داده است که عامل این درگیری با سر دادن شعارهای نژادی دو زن را در قطار خطاب قرار داده است که این اقدام با دخالت مسافران دیگر به درگیری کشیده شده است. 

بر اساس گزارش مقامات پلیس این فرد مسافران را با سلاح سرد مورد حمله قرار داده است که در پی این اقدام یک نفر از مسافران در قطار کشته شده و یک تن دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

پلیس درباره این که فرد ضارب از سلامت روان برحوردار بوده یا تحت تأثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی بوده است گزارشی منتشر نکرده است.

این درگیری عصر روز جمعه رخ داده و پلیس ضارب را دستگیر و برای مداوا به بیمارستان منتقل کرده است.




برچسب ها: آمریکا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *