اصلاح و بازسازی شخصیت زندانیان از وظایف اصلی سازمان زندان‌ها است

15:10 - 05 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۰۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غفاریان مدیرکل زندان‌های استان مازندران با بیان این که برابر آمار ۸۰ درصد از زندانیان استان مازندران افرادی هستند که باید آموزش‌های هدفمند به جامعه برگردند گفت: نگهداری و تأمین امنیت زندانیان و اصلاح و بازسازی شخصیت آن‌ها دو رسالت اصلی سازمان زندان‌ها است.
علی اکبر غفاریانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، اولین جلسه مشترک مدیرکل زندان‌های استان مازندران و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان با هدف اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده فی مابین سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و سازمان زندان‌ها برگزار شد.

علی اکبر غفاریان در این نشست با اشاره به رسالت سازمان زندان‌ها گفت: نگهداری و تأمین امنیت زندانیان و اصلاح و بازسازی شخصیت آن‌ها دو رسالت اصلی سازمان زندان‌ها است.

وی افزود: برابر آمار ۸۰ درصد از زندانیان استان مازندران افرادی هستند که باید آموزش‌های هدفمند به جامعه برگردند و به عنوان انسانی شریف به زندگی اجتماعی ادامه دهند.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد:  اشتغال در زندان‌ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت زندانیان و تأمین بخشی از مخارج خانواده‌های زندانیان یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: اداره کل زندان‌های مازندران آمادگی دارد با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی مددجویان را جهت کار در عرصه‌های مراتع، تولید نهال و سایر پروژه‌های مرتبط اعزام کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *