رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش رسانه‌های آمریکایی به انتخاب مجدد روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران

11:35 - 31 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۱۳۶۴
رسانه‌های آمریکایی انتخاب مجدد «حسن روحانی» به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران را در گزارش‎های خود انعکاس دادند.
واکنش رسانه‌های آمریکایی به انتخاب مجدد حسن روحانی
به گزارش گروه بین‌الملل ، رسانه‌های آمریکایی انتخاب مجدد «حسن روحانی» به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اخبار و گزارش‎های خود انعکاس دادند.

پایگاه خبری «نیویورک‌تایمز» در گزارشی نوشت که «حسن روحانی» رئیس جمهور فعلی ایران، در دوازدهمین دوره اتخابات ریاست جمهوری نیز بار دیگر به این سمت برگزیده شد.

نیویورک‌تایمز نوشت: از حدود 56 میلیون نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ایران، بیش از 41 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند که این رقم حضور بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را نشان می‎دهد.

نشریه واشنگتن‌پست نیز انتخابا مجدد حسن روحانی را در گزارشی انعکاس داد و نوشت: حسن روحانی در دوازدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری ایران به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد.

«نیویورکر» نیز در گزارشی حضور مردم در انتخابات و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور آینده را انعکاس داد.

نیویورکر نوشت: 73 درصد از واجدین شرایط در این دور از انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که در آن حسن روحانی نیز موفق شد 57 درصد از آراء را به خود اختصاص دهد.

شبکه خبری «سی.ان.ان» نیز نوشت: حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور ایران برگزیده شد.

سی.ان.ان افزود: حسن روحانی در اولین پیام خود در صفحه توییتر نوشت که "خاضعانه در برابر شما ملت ایران سر تعظیم فرود می‌آورم و به عهد خودم با شما وفادار می‌مانم."

شبکه خبری «ای.بی.سی» نیز در گزارشی ضمن اشاره به برگزیده شدن مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران نوشت: بیش از 41 میلیون نفر از مردم ایران در انتخابات شرکت کردند که از این تعداد 23.5 میلیون نفر به حسن روحانی رأی داده‌اند.











ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *