مشارکت گسترده مردم نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری است/ مردم و نظام پیروز انتخابات هستند

10:30 - 31 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۱۳۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: پیروز انتخابات مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی است که به رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد این ملت بزرگ را به طور فزاینده جلب کند.
به گزارش گروه حقوقی قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان داشت: یکی از شاخصه‌های اصلی مردم سالاری برگزاری انتخابات است که در جمهوری اسلامی این نعمت در دسترس مردم است.

وی ادامه داد: مردم ما در انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بالای خویش نشان دادند که به کشور و نظام وفادار بوده و قدردان این نعمت هستند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: مشارکت گسترده و پرشور شما و هجوم مشتاقانه به مراکز رأی‌گیری، و تشکیل صف‌های طولانی برای رسیدن به صندوق‌های رأی در همه جای کشور و از همه قشرهای اجتماعی، نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و دلبستگی همگانی به این موهبت بزرگ پروردگار بود.

وی تصریح کرد: مردم ایران نشان دادند که تک تک آن‌ها برای سرنوشت و آینده میهن خود احساس مسئولیت می‌کنند و رأی آنان حجت را بر خدمتگزاران و خادمان ملت تمام کرد.

انصاری توضیح داد: ایران و ایرانی در آزمونِ میدان‌عمل، سرافراز و روسفید شد؛ در واقع با این حضور متراکم و واریز بیش از چهل میلیون رأی در صندوق ها، نصاب تازه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری پدید آمد و پیشرفت روزافزون ملت ایران در عرصه حضور و بروز قدرتمندانه به رخ دشمنان کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بار دیگر بدخواهان و کینه ورزان را عقب راند و دل دوستان خود را لبریز از شادی و افتخار کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اعلام کرد: پیروز انتخابات مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی است که به رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد این ملت بزرگ را به طور فزاینده جلب کند.

وی یادآورشد: آزمون انتخابات تنها مشارکت گسترده نبود، بلکه همه قشرها، سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی در کنار هم به صحنه آمدند و دوشادوش یکدیگر به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *