فوتبالیست‌ها برخلاف ایران در هالیوود نمی‌فروشند/شکست اقتصادی برای شاه آرتور+عکس

9:00 - 26 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۲۴۹
جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس این هفته با اعلام صدرنشینی مقتدرانه فیلم "نگهبانان کهکشان 2" منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس این هفته با اعلام صدرنشینی مقتدرانه فیلم "نگهبانان کهکشان 2" منتشر شد.
 
از نکات بارز باکس آفیس این هفته از هالیوود می‌توان به شکست اقتصادی فیلم پرهزینه "شاه آرتور" اشاره کرد. این فیلم در اولین هفته اکران کمتر از 15 میلیون دلار فروخت.
 
همچنین فیلم‌های "سریع و خشن 8"، "دیو و دلبر" و "بچه رئیس" با وجد حضور در نیمه بالایی جدول افت محسوسی را در فروش تجربه کردند.
 
 نگهبانان کهکشان ۲
نگهبانان کهکشان ۲
 
فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان ۲ " به نویسندگی و کارگردانی "جیمز گان" در دومین هفته از فروش خود را در سینمای هالیوود رقمی معادل 63 میلیون دلار را ثبت کرد تا این فیلم طی دو هفته به فروشکلی 246 میلیون دلار دست یابد.
 
کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکرف کارن گیلان، سین گان، الیزابت دبیکی، گلن کلوز و کرت راسل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
 
این فیلم داستان گروهی از ابرقهرمان‌های سینمای هالیوود است که در برابر موجودات فضایی و دشمن گرد هم آمده و به مقابله با آنان می‌پردازند.
 
 ربوده شده
ربوده شده
 
فیلم سینمایی "ربوده شده" به کارگردانی "جاناتان لیواین" در اولین هفته از اکران خود توانست با فروشی معادل 17.5 میلیون دلار رتبه دوم باکس آ،یس را در اختیار داشته باشد.
 
این فیلم داستان یک آدم ربایی را روایت می‌کند. امیلی دختر جوانی است که مادر محتاطش را مجبور به همراهی با خودش در سفری می‌کند که بزودی دردسرهای فراوانی را به دنبال دارد.

کیم کارامل، گلدی هاون، امی شومر، کتی دیپود، رابرت گودوین و راندال پارک از جمله بازیگران اصلی هستند که در فیلم "ربوده شده" به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
نگارش فیلمنامه این اثر را کتی دیپوید یکی از بازیگران این فیلم انجام داده و کارگردانی آن را جاناتان لیواین بر عهده گرفته است.
 
 شاه آرتور
 شاه آرتور
 
فیلم سینمایی "شاه آرتور-افسانه شمشیر" به کارگردانی "گای ریچی" نیز یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران شده در سینمای هالیوود بوده که در اولین هفته فروش رقم 14.7 میلیون دلار را به ثبت رسانده است. این رقم با توجه به هزینه بالای پروژه‌ای تاریخی شکست سهمگینی محسوب می‌شود.
 
این فیلم در ژانر حماسی ماجراجویی به قلم "جوبی هارولد" یکی از تاثیر گذارترین فیلمنامه های سال 2017 بوده که جزو اکران پاییزی هالیوود محسوب می شود.
 
چارلی هونام در نقش شاه آرتور، جود لا، آسترید برژه-فریسبه، جایمن هانسو و اریک بانا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
 
"گای ریچی" یکی از کارگردان جوان و موفق هالیوود است که در حال حاضر شایعه کارگردانی وی برای فیلم های "علادین" و نسخه سوم "شرلوک هلمز" به گوش می رسد.
 
 سریع و خشن 8
 سریع و خشن ۸
 
"سریع و خشن ۸ " به کارگردانی "اف گری" پنجمین هفته اکران خود درامریکا را با افت در فروش و جایگاه روبرو بود. این فیلم با فروشی معادل ۸. ۵ میلیون دلار رتبه چهارم باکس آفیس را به دست آورد.
 
فیلم "سرنوشت خشمگین ها" که ادامه‌ای بر سریع و خشن‌ها خواهد بود به کارگردانی "اف گرای" ادامه‌ای بر هفت نسخه قبلی بوده و بازیگران فراوانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
 
در نسخه جدید این فیلم ون دیزل، دواین جانسون (راک)، جیسون استاتام، کرت راسل و چارلیز ترون به ایفای نقش خواهند پرداخت.
 
اسکات ایستوود پسر کلینت ایستوود بازیگر نقش اصلی این فیلم و جایگزین پل واکر بازیگر فقید سینمای هالیوود خواهد بود.
 
 شاه آرتور 
بچه رئیس  
 
انیمیشن "بچه رئیس" به کارگردانی "تام مک گراث" در هفتمین هفته از اکران خود به فروشی معادل ۶. 4 میلیون دلار دست پیدا کرده و با دو پله سقوط پنجم شد.
 
این فیلم یک انیمیشن کامپیوتری- ۳D آمریکایی است که داستان آن بر اساس کتابی به همین نام نوشته "مارلا فارزی" است.
 
داستان در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر کوچکتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند.
 
الک بالدوین در نقش بچه رئیس، مایل باکشی در نقش تیموتی، برادر هفت ساله بچه رئیس، توبی مگوایر در نقش راوی، استیو بوشمی در نقش فرانسیس، جیمی کیمل در نقش آقای تمپلتون و لیسا کودرو در نقش خانم تمپلتون در این انیمیشن صداپیشگی را بر عهده دارند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *