اگر ما تبانی کردیم چطور ماشین‌سازی دقیقه 97 صاحب پنالتی شد؟/ صبایی‌ها بروند اتفاقات بازی‌های خودشان را بررسی کنند!

12:42 - 25 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۱۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان به ادعای باشاه صبای قم درباره رخ دادن تبانی در هفته‌های پایانی رقابت تیم‌های قعر جدولی واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روز گذشته خبری مبنی بر پشت پرده اطمینان صبایی‌ها از بازگشت به لیگ برتر منتشر کردیم. مسئولان باشگاه صبا از سیاه جامگان مشهد و حریفان این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر به طرح ادعای تبانی به سازمان لیگ و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌اند.

همانطور که در خبر منتشر شده اشاره کردیم مسئولان باشگاه صبا و بازیکنان این تیم اطمینان خاطر دارند که اتفاقات آینده مقدمات بازگشت آن‌ها به لیگ برتر را فراهم خواهد کرد.
 
با توجه به اهمیت موضوع با علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد تماس گرفتیم تا واکنش این مدیر را به اتفاقات اخیر جویا شویم.

عباسی درباره شکایت مدیران باشگاه صبا به گفت: تا کنون چیزی رسما به خود بنده درباره این ادعا اعلام نشده است. اما در جریان مصاحبه مدیرعامل باشگاه صبای قم هستم. قضاوت درباره این ادعا را به مردم و اهالی فوتبال واگذار می‌کنم. اگر از طرف صبایی‌ها اتهامی به بازیکنان و عوامل سیاه‌جامگان زده شده باشد قطعا به آن واکنش نشان خواهیم داد

مدیرعامل سیاه‌جامگان درباره اتفاقات مشکوک در بازی‌های هفته پایانی این تیم گفت: سابقه سیاه‌جامگان برای همه مشخص است. ما فوتبال پاکی ارائه دادیم و با نگاه خدا و امام رضا (ع) و تلاش اعضای تیم در لیگ برتر باقی ماندیم. من هنوز هم فکر می‌کنم مردم بهترین قاضی هستند. بازی‌های هفته پایانی ما هیچ ابهامی ندارد. مثلا در همین بازی با ماشین‌سازی این تیم حملات زیادی روی دروازه ما انجام داد. یک پنالتی هم در دقیقه ۹۷ برای آنها گرفته شد که توسط بازیکن این تیم خراب شد.

عباسی درباره این مسئله که یکی از موضوعاتی که صبای قم روی آن دست گذاشته خراب شدن همین پنالتی مشکوک است تاکید کرد: آیا در فوتبال هر پنالتی که خراب می‌شود مشکوک است؟ اگر بحث تبانی بوده چطور بازیکنان ماشین سازی در دقیقه ۹۷ روی دروازه ما حمله کرده و صاحب پنالتی شده‌اند؟ در بازی با پرسپولیس هم با اینکه این تیم از بازیکنان جوانش استفاده کرد، اما همه دیدند که بار‌ها نزدیک بود به گل برسند. من زیاد علاقه ندارم بیشتر از این درباره توهم افراد دیگر صحبتی داشته باشم؟


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *