کاندیداها بر فعالیت هوادارانشان نظارت کنند

10:58 - 25 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۰۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اصانلو رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: دستگاه قضایی بر فعالیت کاندیداها و هوادارانشان نظارت دارد ولی انتظار این است که کاندیداها بر فعالیت هوادارانشان نظارت داشته باشند تا رعایت قانون را در عرصه انتخابات شاهد باشیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رسول اصانلو بیان داشت: همه باید تلاش كنیم تا بنا به فرمایش مقام معظم رهبری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط داشته باشیم و برای نیل به این هدف لازم است قبل از هر چیز اعتماد مردم را جلب كنیم تا با حضور گسترده در پای صندوق های رأی شاهد مشاركت حداكثری مردم با رعایت قانون و مقررات در انتخابات باشیم.

وی ضمن بر شمردن مواردی از تخلفات انتخاباتی ادامه داد: تبلیغات زود هنگام، خرید و فروش آراء، تشویش اذهان عمومی، تخریب دیگران، استفاده كردن از اموال دولتی در جهت منافع شخصی خود و فعالیت غیر مجاز در فضاهای مجازی و ... از موارد تخلفی است که باید همه در این خصوص به ویژه کاندیداها مراقبت داشته باشند.

رئیس دادگستری شهرستان البرز اضافه کرد: دستگاه قضایی بر كلیه فعالیت‎های كاندیداها نظارت دارد و به محض مشاهده مواردی از تخلفات، با متخلفان بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار این است که کاندیداها بر فعالیت هوادارانشان نظارت داشته باشند تا رعایت قانون را در عرصه انتخابات شاهد باشیم.

اصانلو خاطرنشان کرد: رعایت قانون حداقل انتظار از کسانی است که برای حضور در عرصه قانونگذاری شهر و روستا اعلام آمادگی کرده اند بنابراین باید کاندیداها در التزام به قانون خود الگویی برای هوادارانشان باشند.

وی تصریح کرد: رعایت قانون در فضای مجازی و واقعی نیز یکسان است چراکه حیثیت و آبروی افراد در همه فضاها باید حفظ شود و اینطور نیست که به واسطه برخی بهانه ها بتوانیم افراد را مورد هتک حرمت قرار دهیم.

رئیس دادگستری شهرستان البرز یادآورشد: همه افراد باید ملتزم به قانون باشند و هر کس داعیه ای دارد التزام خود را باید بیش از پیش نشان دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *