"وزیر کشور پاکستان": کسانی که بدون دلیل از ارتش انتقاد کنند مجازات می‌شوند

4:10 - 26 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۰۶۳
وزیر کشور پاکستان به سازمان تحقیقات فدرال و سایر سازمان‌های دولتی دستور داد علیه کسانی که بدون دلیل از ارتش انتقاد می‌کنند و یا در صدد به سخره گرفتن اقدامات نظامیان هستند، وارد عمل شوند.

به گزارش سرویس بین الملل چودهری‌نثارعلی‌خان کشور پاکستان به سازمان تحقیقات فدرال و سایر سازمان‌های دولتی دستور داد علیه کسانی که بدون دلیل از ارتش انتقاد می‌کنند و یا در صدد به سخره گرفتن اقدامات نظامیان همچنین بی‌احترامی به آنان هستند وارد عمل شوند.

طبق بیانیه وزارت کشور پاکستان طبق قانون با سو استفاده از موضوع آزادی بیان نمی‌توان از ارتش و سازمان‌های مربوط به آن انتقاد کرد بنابراین با کسانی که دست به چنین اقداماتی بزنند برخورد خواهد شد.

خان در ادامه این بیانیه گفت: هیچ شهروند پاکستانی حق ندارد فعالیتی که آبروی ارتش را به خطر می‌اندازد یا بر خلاف نظامیان است انجام دهد.

به گزارش داون، وی افزود: به سخره گرفتن نظامیان تحت هر شرایطی حتی به بهانه آزادی بیان غیر قابل پذیرش است و مجازات دارد.

چودهری‌نثار‌علی‌خان اظهار داشت: برای حفظ منافع شخصی، حزب و گروهی ارتش را به باد انتقاد گرفتن جرمی نابخشودنی است و علیه کسانی که اهمیتی به این موضوع ندهند به شدت برخورد می‌شود.

خان گفت: سازمان تحقیقات فدرال عملیات بدون امتیاز علیه کسانی که به ارتش توهین کنند انجام خواهد داد و مهم نیست عاملان این جنایت عضو چه حزب و گروهی هستند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *